Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

VERAK utstilling
(1 besøkende) (1) gjest
Utstillings Resultater
  • Side:
  • 1

EMNE: VERAK utstilling

21/09/2008 13:38 #913

• Enya
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

VERAK utstilling

Er det noen av dere osm skal på utstillingen til VERAK i Tønsberg neste helg ?
Jeg skal kun stille huskatten Emma begge dager. Jeg bor jo så nære så da er det greit å bare stille henne og så er det som med sirkushetsen og lukten av sagmugg
Det skal jo være blå dag lørdag så dere som har blå aby blir jo med i den konkuransen Det gjelder visst alle raser.
Bitta Mørk, (N) Jav Roc's Abyssineroppdrett
www.javrocs.com
29/09/2008 21:49 #982

• Jeg må være på en feil klode, her er så underlig..
  • obstfelders
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:VERAK utstilling

Hvordan gikk det på Verak ? Alltid kjekt å være oppdatert.

Jeg skal selv på Østfoldkatten, går og venter på dommerfordelingen. Synes de er litt vel sent ute med den.
Hørtes litt spennende ut med Aby&Somali spesial, greit å finne ut hvordan det er.
Nå har jeg 1 sorrel, mange vilt og en fawn...blå har jeg bare på lån av og til. Bare vent....
30/09/2008 11:04 #985

• Enya
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Nå har jeg skrevet en del og så blir jeg logget ut så jeg får ta en kortversjon nå da.

Jeg skrev ikke ned noen resultater men Katten S*Gert'z Amon til Inger Nave fikk sitt sert lødag og nom Dette er den abyen som ble årets aby i 2007, søndag ble han EUROPA PREMIER og NOM og BIS, Der var tre vilt- tre blå - åtte sorrel og en fawn lørdag.
Min Emma ble nr. 2
Søndag ble også søster til Enya Ingave's Giselle -sorrel Europa Champ. antall katter var omtren søm lørdag, det var en fawn kastrat i tillegg og en blå mindre (2)
Ellers så ble Emma enstemming (5 dommere) BIS.
Ønsker der som skal til Østfoldkatten lykke til, jeg blir hjemme og passer min fødenede katt forhåpentligvis
Bitta Mørk, (N) Jav Roc's Abyssineroppdrett
www.javrocs.com
30/09/2008 11:26 #988

• Spesialitet : Katter som flørter med Dommerne
  • Gucci
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Gratulerer med flotte resultater på Verak for vår rases representanter.

Ønsker også alle lykke til på Østfolkatten, og ønsker oss full oppdatering i løpet av neste uke.

Når det gjelder utlogging har vi vært inne å sett på problemet uten at vi ser noen umiddelbar løsning. En middlertidig løsning kan være at du kopierer ditt innlegg logger inn på nytt og limer så inn det du nettop har skrevet, eller at du skriver dine lengre innlegg i word og limer det deretter inn der du måtte ønske å ha det.
Admin
Oppdretter av Abyssinere i fargene Rødt, Vilt, Blått og Fawn
www.natures.abyssiner.no
  • Side:
  • 1
Det tok 0.33 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen