Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

Agderkatten/ NM
(1 besøkende) (1) gjest
Utstillings Resultater

EMNE: Agderkatten/ NM

25/04/2010 13:39 #7421

• Spesialitet : Katter som flørter med Dommerne
  • Gucci
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Agderkatten/ NM

Da var mine påmeldinger til Agdrerkatten og årets N.M sendt i posten og for å gå foran med et godt eksempel har jeg meldt på 7 stykker så nå er det bare å "gakke hen å gøre likeså"

Jeg er jo stadig optimist og håper at vi klarer å stille ca 40 aby/somali til vårt N.M
Og jeg vet at der kommer katter både fra Sverige og Danmark til utstillingen så dette blir gøy.
Oppdretter av Abyssinere i fargene Rødt, Vilt, Blått og Fawn
www.natures.abyssiner.no
25/04/2010 14:10 #7422

• AnnK
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Agderkatten/ NM

Det var akkurat passe mange Gucci. Jeg skal stille 4, muligens 5. Men foreløpig er det ikke meldt på veldig mange abyer og absolutt ingen somali, selv om jeg vet det kommer iallefall et par stykker. Hvor disse abyene som er meldt på kommer fra kan jeg jo ikke si noe om, men det er fra flere land. Hadde vært supert om vi hadde fått 40 abyer altså.
25/04/2010 15:12 #7425

• Profesjonelle fuglepratere...
  • Galgviddraumen
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Nå vet jeg ikke hvor mange som er påmeldt allerede, men 40 abyer er da ingen umulighet vel!? Var vel ikke såå langt fra det i fjor?

At somaliene foreløpig ikke er påmeldt får vi håpe endrer seg. Tenker da og på at dette er et prøve-NM hvor vi jo innledningsvis diskuterte hvorvidt det var noe poeng med å ha somali-klasser... (*hinte* *hinte* *provosere* *hinte litt mere*)

Litt usikkert hva vi stiller med fra randen, men et sted mellom 5 og 10 abyer skulle jeg da tro.
(N)Galgviddraumen
Abyssinere i Vilt, Sorrel, Blått og Fawn
Proud member of RC-Breeder Club

www.galgviddraumen.com
www.facebook.com/galgviddraumen
25/04/2010 22:21 #7442

• Katter som eeeeelsker mennesker:-)
  • Kitty
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Har meldt på 3 men kommer vel kanskje til å melde på en eller to til
Blir rart for meg å bare stille ut abyer på en utstilling, det har jeg ikke gjort på 10 år tror jeg

De jeg har meldt på til nå er Xipisi aby n i kl 7 men håper at det blir kl 5 etter utstillingen i Sverige i mai. Hvis han ikke får sertet der så må jeg trekke han fra denne utstillingen og Hansakatten...
Eclipse aby p i kl 11 og Williow aby n i kl 12.
Muligens at jeg stiller ut Aurora aby a i kl 11 og Pandora aby n i kl 5.
Men vi får se:-)
Av Sina Bass (N)
Abyssiner oppdrett.
Tlf: 53 50 11 66. Mob. 922 81 585.
www.sinabass.com
25/04/2010 22:31 #7443

• Jeg må være på en feil klode, her er så underlig..
  • obstfelders
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Jeg stiller med Alvin (ABY n) i klasse 10 og Anisa (Aby p) i klasse 5. Jeg er allerede hanka inn som assistent, så mer tar jeg ikke med meg.

På Jyrak klarte de å få skikkelig kollisjon, alle fargene samtidig. Det er et mareritt når du er alene på utstilling.

Så en liten utfordring vedr dommerfordeling...... Hint hint.....ikke alle Aby samtidig hos alle dommerene, please
Nå har jeg 1 sorrel, mange vilt og en fawn...blå har jeg bare på lån av og til. Bare vent....
Det tok 0.39 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen