Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

Utstillingsresultater Jærkatten
(1 besøkende) (1) gjest
Utstillings Resultater

EMNE: Utstillingsresultater Jærkatten

25/04/2009 19:59 #3279

• Jeg er fortsatt eier av KUN en abyssiner
  • tchri102
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Utstillingsresultater Jærkatten

Ja, nå er vi "hjemme" fra Jærkattens første utstillingsdag. Endelig over, ble litt lei på slutten må jeg inntrømme.

Det var greit lys i hallen i dag, så kattene så ikke helt gale ut, og det var ingen mennesker som så ut som de hadde gulsot. Dommerne var ukjente, men det var bare spennende. Får notere ned det jeg husker av resultater i hodet.

Gikk ikke helt supert for oss i dag. Soul hveste til dommeren da han skulle velge mellom henne og den andre blå ang. hvem som skulle få CAC, så da gikk det rett til den andre katten. Kjipe greier, men det er jo en ny dag i morra.

Har endelig fått hilse på lille Primadonna, og hun er en kjempeskjønn pusebaby. Hun ble BIV, NOM og BIS i dag. Ikke dårlig for en bitteliten pusunge på tre måneder på sin første dag med utstilling. Gratulerer så mye, Gucci.

Pao Pao-gjengen fikk sine cert i dag, så gratulerer til Galgviddraumen og Tante Sur. Nå gleder vi oss skikkelig til lille Balder også blir å se utenfor husets fire vegger.

Abyssiner hadde også en bra utstillingsdag. Lille Chiqita fikk sin ex 1, ble beste variant og nominert til panelet. Den nye kastraten, Dinah, fikk Premiertittelen sin, nominert og ble BIS. Gratulerer så masse, du har virkelig hatt en god utstillingsdag, synes jeg.

Bortsett fra dette fikk alle abyssinerne certene sine.

Ny dag i morra, så bare å krysse fingrene.
27/04/2009 00:12 #3282

• tchri102
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Utstillingsresultater Jærkatten

Endelig hjemme på sørlandet. Skal si det var godt å komme hjem. Det syntes soul også. Ble blid og fornøyd, og rosita hyyylte av glede over å se oss igjen.

I dag fikk Soul certet sitt. Hurra for det. Og hun oppførte seg mer rolig på selve utstillingen. Noen BIV blå ble det nok ikke, for den stakk Stines Chiqita av sted med. Så nå har Soul to stk CAC, så hååååper det kan bli tittel på neste utstilling.

Stine var forressten den aby-eieren som gjorde det desidert best i dag. Hadde det ikke vært for henne hadde ikke det vært en eneste ABY som fikk BIS i dag. Hun tok jaggu BISen på begge kattene hun hadde med seg, Chiqita som kattunge og Dinah som kastrat. Skikkelig bra jobba!! Gratulerer så masse.

Lille Donna var den andre som fikk BIV i dag, hun ble beste røde i dag igjen. Gratulerer så mye til eieren.

Ellers fikk alle kattungene EX1 og alle voksne kattene fikk certene sine.

Gratulerer til alle eierne som var med på utstillingen. Var hyggelig å møte dere

Dessuten fortjener vel Kjell/gucci en ekstra takk, siden vi fikk være husokupanter hos ham denne helgen. Hjertelig.
27/04/2009 10:24 #3283

• Enya
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Gratulerer så masse med flotte resultater begge dager til alle. Det er alltid moro å få vite hvordan det går for abyene selv om en ikke er der selv.
Ja til helgen er det LIRAK som gjelder for meg og mine to. Jeg vet at Hebe har kun en konkurent og han er farlig Det er Thamos Thimbuktu ( halvbror til Tassen) og han mangler kun et BIS til JW tittelen, så jeg ønsker egentlig at han skal vinne over Hebe og det tror jeg han gjør også. Han er eldre og han har bedre farge. Lørdag er det Anne Veland som skal ha de, og søndag er det ei finsk som heter Jaana Jyrkinen. Henne ahr jeg faktisk aldri hatt på mine katter.
Bitta Mørk, (N) Jav Roc's Abyssineroppdrett
www.javrocs.com
27/04/2009 10:36 #3284

• tchri102
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

27/04/2009 10:36 #3285

• tchri102
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Utstillingsresultater lørdag:

ABY n - Vilt

Kl. 3: GIC (N) Rødknappens Enya, hunn - CACS
Kl. 4: GIP/EC Rødknappens Cæsar, hann, kastrat - CAPS
Senior: EP/EC Yang av Concylie (LUKAS). hann, kastrat - Slått av Noble Pendragon

ABY a - Blå

Kl. 5: IC (N) Sweet Puma Ballerina, hunn - CAGCIB
Kl. 9: (N) Natures Dizzy blue lady, hunn - CAC
Kl. 9: Soul Fighter av sina bass (N), hunn - EX2
Kl. 10: EC Rødknappens Elvis, hann, kastrat - CAP
Kl. 12: (N) Sweet Puma Charming Blue Chiqita, hunn - EX1, BIV, NOM

ABY o - Sorrel

Kl. 5: IC (N) Kattegårdens Vivi, hunn - CAGCIB
Kl. 7: CH Siriones Rufus, hann, CACIB
Kl. 8: Tørkleps Dinah, hunn, kastrat - CACIP, NOM, BIS (Premier)
Kl. 9: Gaya av Concylie, hunn - CAC
Kl. 12: DK* Faby-Cats Bella Donna, hunn - EX1, BIV, NOM, BIS

ABY p - fawn

Kl. 5: IC (N) Natures Devils Delight, hunn - CAGCIB

Utstillingsresultater søndag:

ABY n - Vilt

Kl. 3: GIC (N) Rødknappens Enya, hunn - CACS
Kl. 4: GIP/EC Rødknappens Cæsar, hann, kastrat - CAPS, NOM

ABY a - Blå

Kl. 5: IC (N) Sweet Puma Ballerina, hunn - CAGCIB
Kl. 7: (N) Natures Dizzy blue lady, hunn - CACIB
Kl. 9: Soul Fighter av sina bass (N), hunn - CAC
Kl. 10: EC Rødknappens Elvis, hann, kastrat - CAP
Kl. 12: (N) Sweet Puma Charming Blue Chiqita, hunn - EX1, BIV, NOM, BIS

ABY o - Sorrel

Kl. 5: IC (N) Kattegårdens Vivi, hunn - CAGCIB
Kl. 8: Tørkleps Dinah, hunn, kastrat - CACIP, NOM, BIS
Kl. 9: Gaya av Concylie, hunn - CAC
Kl. 12: DK* Faby-Cats Bella Donna, hunn - EX1, BIV

ABY p - fawn

Kl. 5: IC (N) Natures Devils Delight, hunn - CAGCIB

OBS! Det kan hende det er noen feil her. Påpek dem, så skal jeg korrigere.
Blant annet kan det være galgiddraumen/tante sur sine katter, tror de sto i feil kategori i katalogen, så jeg satt dem i kategori 5. Men ikke sikker på om det heller er riktig.
Det tok 0.46 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen