Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

Planlagte og ventende Somali kull
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Sølv Somali

21/01/2009 15:23 #1525

• bibbi
  • Gold Boarder
  • FRAKOBLET

Sølv Somali

Hei .. Jeg var inne på nettet her forleden å fikk sett en sølv Somali. Det er det nydeligste jeg noen gang har sett:woohoo: Så det jeg lurer på er ... Finnes det sølv Somali her i Norge ...og eventuelt er det noen som har til salgs. Å hvis hvor mye koster de? Jeg har nå en katt Betty som er halv abyssiner, Jeg mener hun sårt trenger en leke kamerat, hadde vært godt for henne det Så da lurer jeg på Sølv somali ..eller hvis noen har en somali hunn som har fikset selv er jeg interesert Kan ha en halv abyssiner og en halv somali ingen problem det:laugh:
21/01/2009 22:34 #1526

• Abyssiner
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Sølv Somali

Heisann, ja det finnes både somali og Abyssinere i sølv her i norge vil jeg tro. Har selv sett en Sølv svart somali, de er lekre!

Jeg vet desverre ikke om noen til salgs, men de finnes nok. Man må nok bare lete litt
(N) Sweet Puma - Abyssineroppdrett - har pause på ubestemt tid
21/01/2009 22:44 #1528

• bibbi
  • Gold Boarder
  • FRAKOBLET

supert:) tusen takk , da skal jeg begynne å lete:cheer: så får jeg håpe
21/01/2009 23:33 #1529

• Abyssiner
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Hvis du er villig til å vente en stund på sølv katt så planlegger (N) Tingerling's kull.

www.tingerlings.com/index1.htm (sjekk ut der det står planer)

Her er noen fra sverige som har fått kull www.trulycosmic.se/page10.html
(N) Sweet Puma - Abyssineroppdrett - har pause på ubestemt tid
22/01/2009 00:47 #1530

• bibbi
  • Gold Boarder
  • FRAKOBLET

oi oi ...farlig lekre de der nydelige. Jeg er i full diskusjon med pappa Kjell Jeg fikk jo Betty av ham selv om hun er blanding så er hun veldig lik mamma men etter å ha sett på nettet på somali så har jeg fått veldig sansen for den også Ja jeg kan vente og tenke meg litt om. Jeg vil ha en katt som kan leke med Betty ute. Vet ikke om dere pleier å ha de ute i det fri. Eller om de helst bør være i garde? Kansje derfor jeg tenker litt på å holde utkikk etter en somali mix eller eventuelt en omplasering av en somali. Som ikke koster meg skjorta:P Jeg bor jo midt i skogen så det er jo en kjempe plass for katter å leke og kose seg ...Betty hopper jo fra tre til tre som et ekorn gjemmer seg røtter og lignende så hun har det veldig godt , men hun virker litt ensom:P
  • Side:
  • 1
  • 2
Det tok 0.23 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen