Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

Desiree
(1 besøkende) (1) gjest
Legg inn bilder her

EMNE: Desiree

28/06/2010 14:52 #8115

• Spesialitet : Katter som flørter med Dommerne
  • Gucci
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Desiree

Da var min nye avlshunn Desiree ankommet heimen som dere ser av bildene er hun ikke av den ekstreme type som vi har presntert på disse sider ved tidligere anledninger. Denne gang var det farven som var det primære mål og den syns jeg ser bra ut, men som oppdretter vet jeg at hun bærer den i sine gener da hun har to meget farvesterke foreldre. om hun kommer til å vinne noen utstillinger vet jeg ikke men noen utpreget "barnestjerne" blir hun nok ikke da jeg vet at hennes farge utvikles over tid.
Legger ved noen bilder så får dere bedømme dette selv.

DSC_0015.JPG

DSC_0008.JPG

Og her er hennes pappa Gic ww08 Faby-Cats Adonis

CIMG0353_resize.jpg

DSC_3131_cut1-20100628-4.jpg

Og jeg kan forsikre dere om at hans fage ikke er lysere enn den vises på bildet
Oppdretter av Abyssinere i fargene Rødt, Vilt, Blått og Fawn
www.natures.abyssiner.no
28/06/2010 17:12 #8116

• Jeg er en liten primadonna!
  • Tante Sur
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Desiree

Grattis Gucci!

Vi kommer snart på tur med dype lommer og stoooore håndvesker!
28/06/2010 21:33 #8122

• AnnK
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Gratulerer Gucci med ny vakker pus. Jeg ser at hun har mer den looken jeg liker, ligner på Tessa som jeg mistet i fjor. Fargen er som du sier enda ikke helt topp, men det ser da ut som hun er mørk og varm så det holder helt øverst på ryggen, så den kommer nok godt den, og det er jo ikke barnestjerner vi skal ha.
Eneste jeg syntes var at hun hadde litt mye hvitt, om ikke bildet lyver. En superflott jente. Skal du stille henne på sørak? Det er vel lettere å få i orden papirer fra Danmark? (eller har det kanskje noe med hvilken klubb man er i ?)

Ellers tror jeg snart du må nekte folk å komme med store lommer eller vesker. T-skjorte og shorts uten lommer og uten veske er mer hva jeg ser for meg
29/06/2010 00:43 #8125

• Spesialitet : Katter som flørter med Dommerne
  • Gucci
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Det er klart at det hjelper med en velvillig klubsekretær og jeg er jo så heldig å være i en klubb som har den beste i så henseende, så på sørak kommer vi nok.

Når det gjelder din beskrivelse av min Desiree så syns jeg du treffer veldig bra, da jeg også syns at hun er lit lys for øyeblikket men om du ser de to bilder jeg har lagt ut av hennes far så håper jeg på en noenlunde lik utvikling.

Jeg har også sett Desiree's halvbror og er sikker på at om et halvt års tid så er pelsfargen kommet på plass, desuten er det hennes indre egenskaper jeg skal benytte i mitt avlsarbeide ikke det ytre.
Oppdretter av Abyssinere i fargene Rødt, Vilt, Blått og Fawn
www.natures.abyssiner.no
29/06/2010 10:43 #8128

• Jeg er fortsatt eier av KUN en abyssiner
  • tchri102
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Guri for en FARGE på det nederste bildet der! I like it!

Da har den nye pusen virkelig noe å slekte på
Det tok 0.38 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen