Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

Våre kjæledyrs gjøren og laden
(1 besøkende) (1) gjest
Legg inn bilder her
  • Side:
  • 1

EMNE: Våre kjæledyrs gjøren og laden

23/03/2010 11:52 #6902

• Spesialitet : Katter som flørter med Dommerne
  • Gucci
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Våre kjæledyrs gjøren og laden

Da jeg i en annen tråd oppfordret til at vi skulle etablere en egen tråd til dette emnet er jeg så frekk at jeg nå starter opp denne selv.

Og da begynner vi med denne:
Fammy er ikke alltid enig med meg i mine valg på TV noe hun mer enn anntyder på dette bildet.

fammy_7b-20100323.JPG
Oppdretter av Abyssinere i fargene Rødt, Vilt, Blått og Fawn
www.natures.abyssiner.no
23/03/2010 13:35 #6904

• Abyssiner
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv: Våre kjæledyrs gjøren og laden

Jeg støtter Fammy i at fotball på tv er mindre interessant... Men det er nå smag & Behag ;P
(N) Sweet Puma - Abyssineroppdrett - har pause på ubestemt tid
23/03/2010 16:01 #6905

• Abyssineroppdrett
  • Mayas Pride
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv: Våre kjæledyrs gjøren og laden

Vår Neffi (Nefertiti) er klovnen i kattefamilien "rød" her. Hun er nå blitt hele 3 år men fremdeles er hun en stor kattunge og godt er det. Hun og lillebror Emil raser fremdeles rundt som galninger ofte. Lillebror Emil har ingen "hyss". Ikke annet enn at magnetfigurer på kjøleskapet ikke skal være der men på gulvet

Da Neffi reiste på utstillinger med oss alene kunne hun være en prøvelse å ha med på hotellovernattinger Hun klarte alltid å finne ut hvordan kranene på bade skulle skrus på. Vet ikke hvor mange ganger vi har våknet av en dyvåt katt som har kommet krypende inn under dynen til oss. På Mjøskatten for 2 år siden stilte vi til veterinærinnsjekk med dyvåt katt. Hun fant ut at hun skulle ta seg et bad i vasken 5 minutter før vi skulle dra til utstillingshallen Og gubben har fått grei beskjed om at skal han ha med seg øl på rommet så får det være ølbokser og ikke med kapsel. For de henter hun glatt ut av papirbøtta og så spiller hun icehokey i event. badekar/håndvasker på nettene (skal love dere at det hører man).

Ellers så er hun gal etter sammenkrøllede post it lapper men de skal helst være rosa. Har forsøkt med alle andre farger, men de bryr hun seg ikke om
  • Side:
  • 1
Det tok 0.31 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen