Vår herlige Cassa, dvs EP/ CH (N)Tarquinias Cassandra, fyller 15 år i dag. Hun er fra mitt 3. kull, mamma EC/IP Contessa von Reich (N), pappa Cedric av Kirwo (N). I kullet hennes kom det 4 jenter, 2 vilt og 2 fawn. Jeg holdt jo på å klatre oppetter veggen da jeg så det kom fawn

..
Cassa som vi kaller henne har kun fått ett kull selv, med IC Domingo av Kirwo (N). Det ble 2 sorrel og 1 blå gutt. Etter dette kullet fikk hun en voldsom livmorbetennelse som ikke ville gi seg.
Hun er verdens snilleste og mest tålmoidige katt. Hun elsker kattunger, spiller ingen rolle hvem som er mammaen, hun tar gjerne jobben som ekstra mamma. Helst vil hun ligge på fanget å kose dagen lang.
Hun er i veldig fin form til tross for alderen, og jeg tenker ikke på henne som gammel, (kanskje fordi mammaen hennes snart er 17).
Hun elsker alt som lukter, parfyme, krem, tannkrem. Kommer noen med parfyme eller har noen brukt hårspray vil hun aller helst sitte å spise på håret eller vaske halsen på dem. Eller enda bedre, håndkrem... Da tar hun helt av.
Bildene er ikke så veldig bra, hun ser alltid sur ut på bilder, men sur har jeg aldri sett henne.
Hun blir nok veldig glad om hun får noen gratulasjoner på den store dagen.