I dag fyller vår godjente Ingave's Enya Graziella 4 år. Det har vert 4 flotte år uten noen som helst problem hverken helsemessig eller annet. Hun har hatt to helt normale drektigheter og fødsler, har vert en fantastisk mamma for sine 8 barn. Det eneste er at hun kunne tenke seg at datteren Hebe hadde reist også så hun kunne hatt " mor " for seg selv. Men Hebe bryr seg katten om slikt, hun er like rund.
Bildet jeg legger ved er tatt 25.12. 2005 altså 7-8 uker gammel og det er ikke tvil her at dette blir en skjønnhet. Jeg hadde bestilt en viltfarget jente fra oppdretter og var så heldig at det var en vilt og to sorreljenter i kullet. Den viltfargete var helt tydelig den beste. Skjønt hun hadde ikke så god farge som var ønskelig, men den er kommet, det er også det eneste jeg kan sette et bitte, lite minus ved.
Det blir masse skryt dette men det fortjener hun ikke minst for hennes gemytt. Om jeg pusser tenner eller klipper klør eller renser ører så er hun like rolig og grei. Jeg er virkelig taknemlig for at jeg fikk overta denne herlige skapningen.