Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

spørsmål
(1 besøkende) (1) gjest
Legg inn bilder her
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: spørsmål

05/04/2009 09:23 #3087

• AnnK
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

spørsmål

Kan noen av dere fortelle hvordan dere klarer å legge flere bilder inn på en side, i stedet for å bruke fem innlegg ved fem bilder?
05/04/2009 10:59 #3088

• Spesialitet : Katter som flørter med Dommerne
  • Gucci
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:spørsmål

Ja! Hva med et lite kurs for oss uvitene.
Oppdretter av Abyssinere i fargene Rødt, Vilt, Blått og Fawn
www.natures.abyssiner.no
05/04/2009 13:44 #3090

• Jeg er fortsatt eier av KUN en abyssiner
  • tchri102
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sånn som jeg av og til gjør?

Problemet med det er jo at jeg bare legger inn linkene til bildene.
Så bildene havner ikke på banneret oppe på siden.
Jeg laster inn bildene mine på imageshack og får da ulike linker til bruk på ulike sider..

Historien om et eller annet.
Link.

Historien om et elller annet
Link.

Hvordan gjøre det via forumets mulighet til å legge ved bilder vet jeg ingen ting om.
05/04/2009 16:21 #3091

• AnnK
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Skjønte ingenting jeg... Får vel holde meg til gamlemåten...
06/04/2009 11:50 #3097

• Jeg er fortsatt eier av KUN en abyssiner
  • tchri102
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Brukerveiledning for å legge inn biler i forumet ved hjelp av imageshack.

Finn frem de bildene du vil ha lagt inn.

Gå inn på www.imageshack.us

Finn en plass det står "upload image" og "browse"(finn plasseringen av bildet i din egen datamskin) frem det/de bildene du vil bruke.

Velg størrelse (jeg bruker 640x480 (for message boards)).

Pass på at "remove size/resolution bar from thumbnail?" boksen er krysset ut, hvis ikke får du med reklame nederst på bildet.

Klikke på "start upload"

Nå laster problammet ned dine bilder, og omformer dem til riktig størrelse.

Nå bildet er ferdig lastet inn kommer en ny side der det finnes ulike linker under bildet ditt. Her velger du linken som står bak "forum".

Lim linken inn i innlegget ditt på forumet, og vips, så vises det når innlegget er lagret.

* Jeg har en egen konto på imageshack, og jeg må klikke meg inn på "my images" for å se alle bildene mine. For å finne linken jeg trenger klikker jeg på knappen for "image details" ved siden av gjeldende bilde. Da åpner det seg et nytt vindu, og jeg finner det jeg trenger.

* Imageshack er gratis. Ulempen er at hvis du bruker denne metoden vil ikke bildene vises i rullebanneret på toppen av siden her.

Resultat:

Her er Soul mens hun prøveligger den nye halvferdige burpunten sin. Hun liker den veldig godt, og etter den var helt ferdig og brettet pent sammen på spiseborden lå hun på den hele tiden. Hun likte den så godt at etter et par dager innviet hun den med ei god klyse hårball og uførdøyd mat... Så nå er den i alle fall nyvasket til Rorak.

Vi har øvd litt på å bli holdt og vist frem den siste tiden. Det er såvisst ikke morsomt og i alle fall ikke midt i løpetiden. Jeg kan ikke se at katten smiler med hverken øyne, munn eller noe annet på dette bildet.

Var det slik som dette du mente, AnnK??
Hvis du ikke får det til, kan jeg vise deg det på Rorak.
  • Side:
  • 1
  • 2
Det tok 0.27 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen