Brukerveiledning for å legge inn biler i forumet ved hjelp av imageshack.
Finn frem de bildene du vil ha lagt inn.
Gå inn på
www.imageshack.us
Finn en plass det står "upload image" og "browse"(finn plasseringen av bildet i din egen datamskin) frem det/de bildene du vil bruke.
Velg størrelse (jeg bruker 640x480 (for message boards)).
Pass på at "remove size/resolution bar from thumbnail?" boksen er krysset ut, hvis ikke får du med reklame nederst på bildet.
Klikke på "start upload"
Nå laster problammet ned dine bilder, og omformer dem til riktig størrelse.
Nå bildet er ferdig lastet inn kommer en ny side der det finnes ulike linker under bildet ditt. Her velger du linken som står bak "forum".
Lim linken inn i innlegget ditt på forumet, og vips, så vises det når innlegget er lagret.
* Jeg har en egen konto på imageshack, og jeg må klikke meg inn på "my images" for å se alle bildene mine. For å finne linken jeg trenger klikker jeg på knappen for "image details" ved siden av gjeldende bilde. Da åpner det seg et nytt vindu, og jeg finner det jeg trenger.
* Imageshack er gratis. Ulempen er at hvis du bruker denne metoden vil ikke bildene vises i rullebanneret på toppen av siden her.
Resultat:
Her er Soul mens hun prøveligger den nye halvferdige burpunten sin. Hun liker den veldig godt, og etter den var helt ferdig og brettet pent sammen på spiseborden lå hun på den hele tiden. Hun likte den så godt at etter et par dager innviet hun den med ei god klyse hårball og uførdøyd mat... Så nå er den i alle fall nyvasket til Rorak.
Vi har øvd litt på å bli holdt og vist frem den siste tiden. Det er såvisst ikke morsomt og i alle fall ikke midt i løpetiden. Jeg kan ikke se at katten smiler med hverken øyne, munn eller noe annet på dette bildet.
Var det slik som dette du mente, AnnK??
Hvis du ikke får det til, kan jeg vise deg det på Rorak.