Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

Nye Abyssiner pusen min
(1 besøkende) (1) gjest
Legg inn bilder her
  • Side:
  • 1

EMNE: Nye Abyssiner pusen min

13/04/2008 16:38 #232

• Fint_Lite
  • Fresh Boarder
  • FRAKOBLET

Nye Abyssiner pusen min

Må jo legge ut noen bilder av frøkna mi som jeg hentet hos dyrebeskyttelsen for en uke siden.

Ja takk, begge deler
13/04/2008 21:23 #233

• Jeg er en liten primadonna!
  • Tante Sur
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Nye Abyssiner pusen min

Fin katt !
Hun virker ganske stor i skapnad - eller er det bildene som bedrar ?

Så fint at du kunne hjelpe henne. Vet du noe om henne?

Hilsen
Tante Sur
15/04/2008 21:26 #237

• Fint_Lite
  • Fresh Boarder
  • FRAKOBLET

Noe vet jeg om henne, jeg har stamtavelen. Og hun har blitt godt premiert som kattunge. fikk EX1..Hun er 2 år nå.

Størrelsen tror jeg er ganske så normal, men hun har gått litt ned i vekt..Er ikke så mye annen mat enn tørforet hos meg, utenom på lørdagene. Da er det litt ekstra god bløt mat! Tror hun fikk mye god mat da hun bodde i fosterhjemmet. Er en dame som vet å sjarmere til seg mat og stjele mat.

Har nå lyst til å være med på utstilling, og ta med huskatten som jeg har registrert
Ja takk, begge deler
15/04/2008 21:48 #238

• Abyssiner
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Hun er flott, husker ikke hennes registrerte navn akkurat nå, men hva heter hun hos deg, å hvordan går det med henne?

Jeg eier pappaen, som jeg skal hente tilbake i mai måneden i fra arendal. Så kan du jo evt få se på han en gang

(N) Sweet Puma - Abyssineroppdrett - har pause på ubestemt tid
15/04/2008 22:39 #239

• Fint_Lite
  • Fresh Boarder
  • FRAKOBLET

Hadde vært gøy å få hilse på pappaen hennes!

Men navn ja...har ikke finnet ut av noe mere smart en Titi, som hun ble kaldt

Hun har fått en favoritt soveplass nå..på toppen av et klesskap har jeg noen plastikkbokser med div i, den ene har jeg noen ull gensere som jeg bruker i stallen om vinteren. De er vist bare helt himmelen å sove på.

Hunden har hun ikke møtt på så mye i det siste, har trent endel med hunden så han har blitt så trøtt og jeg har hatt noen lange turer, men han kan nærme seg en meter. Da sier hun i fra at NÅ kommer du ikke nærmere, noe han respekterer. (han vet at pusekatter har klør..)..Men den andre pusen min, der går det bedre. Hun er utrolig kostbar da..han igjenn syntes det er dødsgøy å bølle med henne

Han ligger å lusker på henne, så hopper han på henne så hun skvetter til. Men i ste spiste de delvis av samme matfat. De fikk ikke noe ekstra god nå i helgen. så jeg la i dag bløt mat på en middagstallerken. Da spiste de samtidig en litn stund, men han spiste først, og henne etterpå..Men jeg ser de er veldig nysgjerrige på hverandre, følger etter hverandre
Ja takk, begge deler
  • Side:
  • 1
Det tok 0.96 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen