Nå har jeg akkurat kommet hjem fra abyssiner og vært på inspeksjon av hennes C-kull.
Og jeg her i alle fall bestemt meg for 1 ting. Hvis jeg noen gang skal ha kull så skal de ikke bli født sent om høsten. Da vil jeg ikke ha en eneste glassnisse eller annen fin julepynt igjen. Full fart.
Og neste gang jeg møter gjengen skal jeg ikke ha tynn joggebukse på. små babyklør er skarpe.... Men vi har klippet på dem alle sammen i dag. Det gikk kjempefint. Jeg holdt og den stolte oppdretteren klippet.
Jeg hadde med meg guttungen, og hen lekte og styret med dem. Var kjempemorro, levende klatrestativ som vifter med en veps..,. Kan det bli bedre???
Men nå skjønner jeg virkelig at aby-babyer er herlige. Ble forelska i alle sammen, og ville helst ha stjelt dem med meg hjem. Og jeg må vel erlig innrømme at jeg fant en liiiiiiten favoritt... hmmmm, skal tro om vi får skviset inn en liten drømmeprins sammen med
prinsessene...
(OBS! Jeg kommer nå til å fortsette tråden selv en stung og legge inn noen bilder med kommentarer. Kan dere vente med å kommentere til jeg er ferdig? Gir beskjed så fort det er klart for 50 svar fra dere. Ikke for å være frekk, bare slik det blir sammenheng i tråden

)