Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

Nå har jeg sett mitt første aby-kull.. WOW...
(1 besøkende) (1) gjest
Legg inn bilder her

EMNE: Nå har jeg sett mitt første aby-kull.. WOW...

05/02/2009 23:36 #1923

• Jeg er fortsatt eier av KUN en abyssiner
  • tchri102
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Nå har jeg sett mitt første aby-kull.. WOW...

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra abyssiner og vært på inspeksjon av hennes C-kull.
Og jeg her i alle fall bestemt meg for 1 ting. Hvis jeg noen gang skal ha kull så skal de ikke bli født sent om høsten. Da vil jeg ikke ha en eneste glassnisse eller annen fin julepynt igjen. Full fart.

Og neste gang jeg møter gjengen skal jeg ikke ha tynn joggebukse på. små babyklør er skarpe.... Men vi har klippet på dem alle sammen i dag. Det gikk kjempefint. Jeg holdt og den stolte oppdretteren klippet.

Jeg hadde med meg guttungen, og hen lekte og styret med dem. Var kjempemorro, levende klatrestativ som vifter med en veps..,. Kan det bli bedre???

Men nå skjønner jeg virkelig at aby-babyer er herlige. Ble forelska i alle sammen, og ville helst ha stjelt dem med meg hjem. Og jeg må vel erlig innrømme at jeg fant en liiiiiiten favoritt... hmmmm, skal tro om vi får skviset inn en liten drømmeprins sammen med
prinsessene...

(OBS! Jeg kommer nå til å fortsette tråden selv en stung og legge inn noen bilder med kommentarer. Kan dere vente med å kommentere til jeg er ferdig? Gir beskjed så fort det er klart for 50 svar fra dere. Ikke for å være frekk, bare slik det blir sammenheng i tråden )
05/02/2009 23:40 #1925

• tchri102
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Nå har jeg sett mitt første aby-kull.. WOW...

Ok, se på dette her!!!! Ville ikke jeg kledd å ha en liten viltfarget prins?? Er oppetter ørene forelska jeg nå...

05/02/2009 23:46 #1926

• tchri102
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Her kommer et bilde av hele gjengen. Til og med bakenden til mamma Ariina kom med....
Helt utrolig at jeg klarte å få til dette bildet, for de søte små var aldri i ro, og POSERE??? Det tror jeg ikke de vet hva er for noe..
hele_gjengen.jpg
06/02/2009 00:01 #1927

• tchri102
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Her ser dere hvor interessant det plutselig ble med en lekeveps i ei snor. Det er guttungen som har begynt med lekingen. abyssiners lår kan dere også se, hehe:laugh: .

Som de eksepsjonelt gode gjestene jeg og min sønn er tar vi alltid med oss litt søppel og slenger rundt oss. men den litago-kartongen var også en morsom ting en stund

06/02/2009 00:43 #1928

• tchri102
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Alle babyssene spiser selv. og de drikker vann. Stakkars den ene, hoppet oppi vannskåla og ble våt på poten... Heldigvis var jeg veldig snill og tørket den og kosa litt. så lenge den gadd å kose da.

Men disst store små pusene får fortsatt melk av mamma. Begynner å bli en smule trangt om plassen nå, ikke så lett å få plass for alle dem som vil ha samtidig.

Det tok 0.57 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen