Adferdsproblem eller er hun syk ?
Nå nærmer det seg at jeg skal til veterinæren med eldstekatten, Evita. Har time kl. 15,00. De holder til rett nede i bakken her.
Hun har på en måte skrantet litt en stund, er liksom blitt litt dradd i fjeset og spiser lite men drikker en del mer enn de andre kattene. Hun drikker og så går hun i fra koppen så snur hun og drikker litt mer, slik gjør hun flere ganger. Og nå som hun ikke vil være inne så slikker hun bordplankene på terassen reine for regnvann.
Så jeg vil få henne skikkelig undersøkt med blodprøver og hele pakka. Hun er nesten umulig å håndtere så hun må nok dopes ned for å få dette gjort sikkelig.
Jeg tenker også på om det er slik at hun ikke føler seg bra, om det har innvirkning på dette som jeg har skrevet om i en annen tråd. Hun er livende redd for å komme inn.
Men en ting er heltsikkert, Evita har det ikke godt nå om dagen. Jeg er så i villrede om hva jeg skal gjøre for henne, det finnes visstnok en dame i nabokommunen som driver med healing på dyr og på dyr som har adferdsvansker.
Er det noen av dere som har prøvd dette.