Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

Mutert katteinfluensavirus?
(1 besøkende) (1) gjest
Lurer du på om katten din kan være syk? Eller har katten din fått en sykdom? Spør Her. Eller kansje du sitter med informasjon om katte sykdommer som kan være nyttig for andre, Post Her.
Spørsmål og svar i forbindelse med katters helse og adferd.
  • Side:
  • 1

EMNE: Mutert katteinfluensavirus?

10/02/2010 18:32 #6238

• Ororina
  • Gold Boarder
  • FRAKOBLET

Mutert katteinfluensavirus?

Har fått melding fra ei venninne i kattemiljøet om at en veterinær i Larvik mener at influensaviruset på katt har mutert og er resistent mot antibiotika. Mange oppdrettere har opplevd akkurat dette, så det kan kanskje være noe i det?

Det anbefales å prøve å styrke kattenes immunforsvar, og bruke naturpreparater hvis man skal bli kvitt lette infeksjoner.

Er det noen her som har mer informasjon om dette?

Denne informasjonen kan kanskje ha noe med en annen tråd her inne på forumet om "hvorfor kattunger dør"...
10/02/2010 18:50 #6239

• Spesialitet : Katter som flørter med Dommerne
  • Gucci
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Mutert katteinfluensavirus?

Dette hørtes alvorlig ut og noe jeg ikke har hørt om før, får bare håpe det ikke er så alvorlig som det høres ut som. kanskje det er dette viruset som er årsaken til den høye dødeligheten i kull også. Ble det nevnt noe om vilke fortilsetninger som ble anbefalt for å styrke immunforsvaret Ororina?
Oppdretter av Abyssinere i fargene Rødt, Vilt, Blått og Fawn
www.natures.abyssiner.no
11/02/2010 01:20 #6241

• Ororina
  • Gold Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Mutert katteinfluensavirus?

Det ble nevnt svarthyll og solhatt... og også kamillete med honning. Og man kan også bruke andre midler, men nå er ikke jeg så veldig inne på naturpreparater at jeg kan komme med ei liste over ting og tang som skal styrke immunforsvaret og hva som gjør hva av de ulike "urtene".
  • Side:
  • 1
Det tok 0.32 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen