Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

Ferrari har fått rusk i forgasseren eller no sånt
(1 besøkende) (1) gjest
Lurer du på om katten din kan være syk? Eller har katten din fått en sykdom? Spør Her. Eller kansje du sitter med informasjon om katte sykdommer som kan være nyttig for andre, Post Her.
Spørsmål og svar i forbindelse med katters helse og adferd.

EMNE: Ferrari har fått rusk i forgasseren eller no sånt

15/10/2009 14:39 #5014

• bibbi
  • Gold Boarder
  • FRAKOBLET

Ferrari har fått rusk i forgasseren eller no sånt

Ferrari har ikke vært seg selv , han hadde en dag før jeg var på utstilling med han i stavanger , men det gikk over Nå har han igjen begynt å være litt ymse i formen han spiser dårlig , drikker masse leker ikke og sover hele tiden , han ser veldig sløv ut i blikket og du ser liksom på han at noe er ikke som det skal.
Snakka med dyrlegen i dag , han mente det kunne være en ide å gi han en makkekur, å se hvordan det utviklet seg.
Husker at Betty også hadde en periode som kattunge hvor hun var slapp og ikke hadde matlyst og da jeg ga henne makkekur ble alt mye bedre . Ga han makkekur i dag så håper jeg virkelig at han kommer seg.
Er det noen andre som har noen erfaringer med noe slikt ?
15/10/2009 14:53 #5015

• Enya
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Ferrari har fått rusk i forgasseren eller no sånt

Markkur synes jeg høres for lettvint ut her. Jeg hadde villet måle temp og så ville jeg bestilt time hos dyrlege til skikkelig undersøkelse event. blodprøver. Krysser fingrene
Bitta Mørk, (N) Jav Roc's Abyssineroppdrett
www.javrocs.com
15/10/2009 19:23 #5017

• bibbi
  • Gold Boarder
  • FRAKOBLET

Ringer dyrlegen nå , han er ikke mye god , kom hjem fra skolen og han har spydd oppi vannet sitt, jeg skifta vannet og han sto der og hang over vannet og drakk litt så sto han og hang over vannet igjen til han sovnet og duppet nesa i vannet så han våknet igjen. .....
Liker ikke dette, håpe det går bra...
15/10/2009 21:42 #5020

• AnnK
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Huff kom plutselig på at på forrige rorak utstilling ble en katt forgiftet.
Tror ikke en katt blir så dårlig av mark. Håper dere finner raskt ut av det. God bedring til han
15/10/2009 23:35 #5022

• bibbi
  • Gold Boarder
  • FRAKOBLET

Tanken har slått meg men tror ikke det er noe så ille, dyrlegen mente det kunne være et mage virus han hadde fått med seg fra utstillingen, men han hadde en dag før utstillingen han var noe rolig og slapp, men det gikk fort over varte bare en dag.

Men det skal Ferrari ha, han er en fantastisk flink gutt. Han har spydd i kattedoen og oppi vannskåla, en gang har han vært uheldig å spydd på gulvet
Så jeg er utrolig imponert over den lille gutten.

Han har fortsatt ikke spist , men jeg passer på at han får i seg nok væske sånn at han ikke tørker ut. så skal jeg bestille time hos dyrekliniken i kristiansand i morgen.
Fikk beskjed av ei vennine her at de er helt fantastiske der. Så foretrekker å kjøre et stykke ovenfor den lokale dyrlegen her.

Håper det ordner seg for lille gutt.
Det tok 0.72 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen