Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

Tynn hannkatt
(1 besøkende) (1) gjest
Lurer du på om katten din kan være syk? Eller har katten din fått en sykdom? Spør Her. Eller kansje du sitter med informasjon om katte sykdommer som kan være nyttig for andre, Post Her.
Spørsmål og svar i forbindelse med katters helse og adferd.

EMNE: Tynn hannkatt

06/03/2009 10:41 #2524

• Spesialitet : Katter som flørter med Dommerne
  • Gucci
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Tynn hannkatt

På mandag har jeg bestilt tid til Gucci hos dyrlege, han er så tynn for tiden at jeg iallefall må få han skjekket, og dersom de der ikke finner noe galt tror jeg nok at kastrering er den eneste løsningen. Jeg hadde håpet å ha han veril et år til men vi får se hva vi bestemmer oss for på mandag.
Oppdretter av Abyssinere i fargene Rødt, Vilt, Blått og Fawn
www.natures.abyssiner.no
06/03/2009 12:05 #2527

• AnnK
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Tynn hannkatt

Godt å få sjekket han, men det er vel ofte sånn hannkatter blir:( . Min første aby Abraxas var likedan. Han stresset mye,men da han ble kastrert la han fort på seg og ble i litt for godt hold, men heller det. Lykke til hos dyrlegen:) .
06/03/2009 12:11 #2528

• Jeg er fortsatt eier av KUN en abyssiner
  • tchri102
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

stakkars gucci. får håpe det bare er noe enkelt, slik han kan fortsette å være pikenes jens en stund til

Lykke til.
06/03/2009 12:24 #2530

• Jeg er en liten primadonna!
  • Tante Sur
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Vi krysser fingrene for at Gucci bare er litt våryr - og at det snart går over... Det ville være dumt å måtte kastrere ham tidligere enn du hadde tenkt. Men håper selvfølgelig at det heller blir resultatet enn at noe annet er galt, så som sagt: Vi krysser alt som krysses kan.

(Galgviddraumen sover nå til 1300 - så hvis du vil komme rundt da for å se på småtrollene etter Gucci før de reiser, så er du hjertelig velkommen! Førstemann ventes avhentet rundt 14... Jeg gruer meg til å se dem reise fra oss...
09/03/2009 16:22 #2596

• Spesialitet : Katter som flørter med Dommerne
  • Gucci
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Har i dag vært hos dyrlegen å skjekket min Gucci, Dyrlegen fant ingen fysiske feil eller mangler, men var enig med meg at han var noe tynn. Vi har derfor gitt han en hormonsprøyte for å prøve å dempe han litt. Jeg vet at der kan være risker med å gi han en slik sprøyte, men alternativet var å kastrere han så jeg tok sjansen. Så nå får vi bare vente å se om den har noen virkning.
Oppdretter av Abyssinere i fargene Rødt, Vilt, Blått og Fawn
www.natures.abyssiner.no
Det tok 0.28 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen