Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

Hjelp og støtte til Min Profil

EMNE: Nye funksjoner på Min Side

24/09/2010 00:43 #8739

Nye funksjoner på Min Side

Har lagt til noen mye funksjoner på Min Side, så nå er et bare å skjekke ut. Klikk på "Rediger Min Side" for å gjøre ting tilgjenelig på "Min Side" NB felt som ikke er fylt ut vises ikke på "Min Side" og før man starter MÅ man fylle ut Navn og Etternavn i fanen Profil
24/09/2010 12:13 #8743

• Spesialitet : Katter som flørter med Dommerne
  • Gucci
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv: Nye funksjoner på Min Side

Som dere sikkert har fått med dere har der de siste dagene blitt en endring på vårt forum, det mest i øyenfallende er at alles profilbilde er borte det beklager vi ,men om du går inn å oppdaterer det er det på plass igjen. Skulle denne endringen gjøres så var der ingenting å gjøre med det.

Det som i hovedtrekk er det nye er at vår profilside er blitt utvidet slik at dere her kan lage deres egen lille hjemmeside hvor stor den skal bli bestemmer dere selv.

Våre profilsidene vil nå kunne sees av alle, en behøver ikke være innlogget for å kunne se på disse sidene.

En av hensiktene med dette er at dere skal få profilert kattene på en bedre måte en annen er at vårt nettsted er blitt så populært at vi til stadighet blir utsatt for spam-post. Så for å bli bruker av vårt nettsted og mulighet for egen hjemmeside i forlanger vi derfor flere opplysninger av hver enkelt slik at dette kan bli redusert.

Bare noe av de opplysningene vi spør om vil bli synlige på din side og hvilke oppysninger dere vil ha der bestemmer dere selv.

Jeg regner med at der vil bli mange spørsmål om denne utvidelsen og de kan enten stilles på denne tråden eller på mail til meg. Positive innspill mottas også med takk
Oppdretter av Abyssinere i fargene Rødt, Vilt, Blått og Fawn
www.natures.abyssiner.no
24/09/2010 12:25 #8744

oki, ser at det ikke funker å laste opp nytt profilbilde. Jobber med saken å få fikset dette, skal si fra når det er ordnet. Er det andre feil og mangler, si fra i denne tråden

Mvh
webmaster
Jeg er ikke en spammer, men webmaster i forkledning
24/09/2010 12:43 #8745

Shit, det ser ut til å være et mer avansert problem med profilbildene her må nok webmaster sette seg ned og lese manual jaja;-(, men har fikset slik at dere som hadde profilbilde fra før har fått tilbake. Det blir ikke mulig å bytte profilblide for dette er fikset

Mvh
webmaster
Jeg er ikke en spammer, men webmaster i forkledning
24/09/2010 21:55 #8747

• Jeg er en liten primadonna!
  • Tante Sur
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Litt flere "uhumskheter" - Når man redigerer/oppdaterer profilen, så står det at navnet ikke vil vises i profilen... Men det gjør det!!!

Jeg har ingenting å skjule - egentlig - men rett skal være rett...

Vennlig hilsen
Tante Sur
(Selvutnevnt mega-pirk)
Det tok 0.41 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen