Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

Har du, eller ønsker du å skaffe deg en ny katt og har mange ubesvarte spørsmål omkring dette. Da er dette det riktige forum å stille disse spørsmål, om det er rasekatt eller huskatt du ønsker å skaffe deg, det betyr ingenting svarene er som regel de samme. Har du synspunkter eller erfaringer om det å skaffe seg ny katt, da vil vi svært gjerne at du forteller oss om det i dette forum.

EMNE: Kattesand

14/12/2009 15:16 #5831

• Frode
  • Fresh Boarder
  • FRAKOBLET

Kattesand

Hilser.
Hvilken type sand er det dere kattefolk bruker da? Ser etter noe som ikke gir så mye rusk og rask rundt i leiligheten, og selvfølgelig ikke lukter så mye?
14/12/2009 17:14 #5832

• beleve
  • Gold Boarder
  • FRAKOBLET

Sv: Kattesand

Jeg bruker evercleen, grønn eller blå, syntes den er best, etter å ha prøvd veldig mange.
14/12/2009 17:56 #5833

• AnnK
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

tidy cats og exclusive liker vi best
14/12/2009 19:52 #5836

• Jeg er fortsatt eier av KUN en abyssiner
  • tchri102
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Jeg bruker TidyCats på mine. Har prøvd noen andre tidligere, men holder meg nå til denne. Bruker den blå. Kommer i pappkasser, så ganske praktisk.

Hvis du velger å ha kattesand til din katt, så vil du nok som mange av oss oppleve at det vil komme litt sand utover. Hvis katten går med på det, kan du bruke en do med vegger, tak og luke, da blir det mindre sand utover. Feiebrett og kost er et must å ha i nærheten, evt. ministøvsuger.

Vet om noen som bruker pelletsdoer. Kanskje noen andre kan fortelle litt om sine erfaringer med dette, for jeg har ikke prøvd dem selv.
14/12/2009 20:44 #5837

• Abyssiner
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Jeg er og veldig fornøyd med TidyCats, eventuellt kan jeg og bruke Everclean
(N) Sweet Puma - Abyssineroppdrett - har pause på ubestemt tid
Det tok 0.35 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen