Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

Royal Canin Breeder club.
(1 besøkende) (1) gjest
Foring og stell av katt

EMNE: Royal Canin Breeder club.

04/11/2009 13:19 #5268

• Enya
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Royal Canin Breeder club.

Jeg er såkalt medlem hos RC oppdretter klubb, har da fått prosenter på tørrfor 4 kilos pakninger bl.a. Mine katter har forskjellig smak så det blir litt forskjellig for jeg kjøper, Hebe og Evita spiser nesten bare Digestive, Enya spiser konsekvent kun Kittens og Erica spiser helst Eksigent men også det hun ellers får.
I dag skulle jeg kjøpe Digestiv og Kittens, men ble litt forbauset og faktisk litt irritert da damen bak disken fortalte at nå måtte jeg kjøpe 10 kilo for å få rabatt, det var kun Babyforet som en får rabatt på siden det finnes ikke i større pakninger enn 4 kilo.
Jeg har ikke fått noen informasjon fra RC om dette, er det noen av dere som har fått den ?

At hun alikevell gav meg rabatt for å prøve om det gikk igjennom var jo veldig flott og det blir jo hun som taper på om det ikke går.
Bitta Mørk, (N) Jav Roc's Abyssineroppdrett
www.javrocs.com
04/11/2009 14:27 #5270

• Jeg er en liten primadonna!
  • Tante Sur
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Royal Canin Breeder club.

Det var da rare greier... Egen erfaring kan jeg dessverre ikke øse av, for vi kjøper alltid 10 kg sekker uansett... (Storspisere alle som en... Til og med Tante Sur...)
Men jeg stakk innom RCs hjemmeside og der klippet jeg dette:

Bli medlem av Royal Canin Breeder Club KATT
Fyll ut søknadskjema her. Medlemmer får: Gratis medlemskap. Breeder Info 4 ganger i året. Kampanjer.Tilgang til nettsider med aktiviteter og mye nyttig informasjon. 25% rabatt i butikk ved kjøp av våre produkter: Minimum 4 kg på vårt kattefôr sortiment og 25% rabatt på Babycat milk . Gjelder også ved kjøp hos veterinær. Gratis kattungepakker

(Min utheving)
Så dette virker litt underlig...

(Og så hadde jo ikke vi fått med oss at vi skulle ha hatt rabatt på melken... Sukk...)
04/11/2009 14:33 #5271

• Abyssiner
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Det var da rart... Mener bestemt at du skal ha 25% fra 4 kg og oppover - også hos dyrlegen skal du få prosenter.
(N) Sweet Puma - Abyssineroppdrett - har pause på ubestemt tid
04/11/2009 17:36 #5273

25 % rabatt på alt over 4 kg. 10 kg babycat må man bestille som oppdretter. det har ikke 25 % rabatt, men en egen fast pris for oppdrettere som er ganske rimelig.
04/11/2009 20:32 #5274

• Enya
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Du sier alt over 4 kg, da vil det si at det gjelder kun på 10 kg. ? Siden dette ikke står på siden til RC har jeg sendt dem en mail med spørsmål om dette medfører riktighet. Har ikke fått svar enda.
Har du noen forbindelse der siden du skriver at det gjelder for alt over 4 kg.?
Bitta Mørk, (N) Jav Roc's Abyssineroppdrett
www.javrocs.com
Det tok 0.39 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen