Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

Rimelig katteutstyr
(1 besøkende) (1) gjest
Diverse (Off Topic)

EMNE: Rimelig katteutstyr

28/09/2008 10:21 #956

• Jeg er fortsatt eier av KUN en abyssiner
  • tchri102
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Rimelig katteutstyr

I går var jeg innom på Europris Pluss i sørlandsparken, Kristiansand, for å se om de hadde et par strømpepinner størrelse 7. Jeg fikk meg et lite sjokk, for de hadde en haug av rimelig katteutstyr der. Det var transportbur, kattetoaletter, kattesenger og -huler, klatrestativ i middels str, klorepinner, børster, spader, halsbånd, klumpesand og helt sikkert mer enn dette også. Aner ingenting om kvaliteten og slikt, men så egentlig veldig greit ut. (går ikke god for kattesanden)

Jeg vet ikke om dette er noe de har på alle europrisbutikker, eller om det kun er europris pluss som har det, men er det noen her inne som trenger noe utstyr og har en europrisbutikk i nærheten, så er det kanskje verd å ta turen og kikke i alle fall. Tenkte det var greit å tipse om dette, for det å holde katter er som vi vet ikke kjempebillig.
28/09/2008 15:47 #957

• Abyssiner
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Rimelig katteutstyr

Hmm.. hvor ligger denne butikken?
Er det den som er rett ved Lidl og biltema?
Trenger virkelig ett til transportsbur

Fint du sier fra, for det er som du sier, alt annet enn billig å ha katt.
Men går jo opp i opp etter min mening.
(N) Sweet Puma - Abyssineroppdrett - har pause på ubestemt tid
28/09/2008 17:43 #958

• Ororina
  • Gold Boarder
  • FRAKOBLET

Klumpesanda på Europris har jeg hørt rykter om, men ikke prøvd ut selv. Den skal visst være like bra som Friskis klumpesand som du får kjøpt på matvaren.

At det skal være så mye katteutstyr der nå, visste jeg ikke, så jeg får vel ta meg en tur innom min lokale Europris å se over vareutvalget Får vi noen gang nok av kattestæsj mon tro? Skulle hatt et klatrestativ som kattunger kan bruke. Det jeg har er nå herja i stykker... (Men skal love det er godt brukt!)
28/09/2008 19:12 #959

• Jeg er fortsatt eier av KUN en abyssiner
  • tchri102
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Til Abyssiner: Ja, det er den store som ligger ved biltema, binders, rema, der lidl lå før.

Har vært innom den på lund også for ikke så lenge siden, faktisk da også grunnet manglende strømpepinner, så ikke så nøye gjennom da jeg var der, men la ikke merke til katteutstyr da.... men har i alle fall på den store.

Klatrestativet tror jeg ville vært perfekt for kattunger. ikke kjempestort, men likevel mer enn bare en klorepinne. Nok katteutstyr?? Nei, det tror jeg ikke er mulig å få. alltid mer jeg har lyst på.
29/09/2008 00:11 #960

• Jeg er en liten primadonna!
  • Tante Sur
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Ikke glem at Plantasjen også har en del utstyr til diverse dyr.

Jeg kan ikke uttale meg om kvaliteten på alt, men noe er iallfall velkjente produkter til en rimeligere penge enn enkelte dyrebutikker...

Regner med at det gjelder alle butikkene i kjeden, og ikke bare den som ligger på Forus (Sandnes).
Det tok 0.28 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen