Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

Vi med altfor liten plass
(1 besøkende) (1) gjest
Diverse (Off Topic)
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Vi med altfor liten plass

30/08/2010 11:10 #8574

• Jeg er fortsatt eier av KUN en abyssiner
  • tchri102
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Vi med altfor liten plass

Jeg fikk endelig kjøpt et perfekt, nytt klatrestativ til pusene mine. Jeg vet ikke hvor mange andre enn meg det er som sliter med altfor LITE husrom, men nå er alle parter førnøyde. Det jeg hadde før tok altfor mye gulvplass.

Jeg har et lite, ubrukelig hjørne i stua (typisk en eller annen kommunal mann som har designet romløsningen her tror jeg), og det nye stativet passer helt perfekt. Bildet er tatt rett etter jeg satt sammen stativet, og alle kattene elsker det.

Bildet lyver litt. Vanligvis er det Soul som ligger alene på toppen, Gusto ligger i midten og Lulla huspus ligger nederst. Rosita liker best sofayggen, eller der det måtte være plass.

Jeg kjøpte stativet hos Stargate (johnny Kjølås)

klorestativ.JPG
30/08/2010 11:23 #8577

• Enya
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv: Vi med altfor liten plass

supert !!
Bitta Mørk, (N) Jav Roc's Abyssineroppdrett
www.javrocs.com
30/08/2010 13:18 #8579

• Jeg må være på en feil klode, her er så underlig..
  • obstfelders
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Merkelig, jeg har også det samme stativet.......

Perfekt til vår rase.....

Kloretreet heter forresten Dagmar....jeg har også Mathilde og Elisabeth, mindre stativer, men samme type hylle. Og Kattens nr. 1 er kjempekvalitet.....

Nå har jeg 1 sorrel, mange vilt og en fawn...blå har jeg bare på lån av og til. Bare vent....
30/08/2010 13:37 #8581

• AnnK
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Så herlig. Jeg har også kikket litt på hjemmesiden hans og har planer om å få tak i et (eller flere"!!)
30/08/2010 13:57 #8582

• Jeg må være på en feil klode, her er så underlig..
  • obstfelders
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Et lite tips.....

Hvis noen er i Danmark og kan kjøpe....på fabrikken. Da kan du spare ca 1/3 av prisen. Jeg betalte 1300 d.kr på fabrikken for Dagmar, Johnny tar kr 1900+ frakt. Men er du på en utstilling nær ham, be ham ta med så sparer du frakt. Jeg vet han skal på Burak bl.a.

Nå har jeg 1 sorrel, mange vilt og en fawn...blå har jeg bare på lån av og til. Bare vent....
  • Side:
  • 1
  • 2
Det tok 0.33 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen