Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

Fugleprater
(1 besøkende) (1) gjest
Diverse (Off Topic)
  • Side:
  • 1

EMNE: Fugleprater

09/08/2010 12:53 #8378

• Spesialitet : Katter som flørter med Dommerne
  • Gucci
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Fugleprater

Har i det siste sett at min Bella Donna sitter i vinduet å prater med fuglene, uten at de ser ut til å bry seg nevneverdig om det hun sier. Det er spesielt to måker som har mye å si til hverandre kl 5 hver morgen, jeg skulle hatt noen alvorsord med. Da jeg har fått med meg at Galgviddraumen på sin profil-innfo skryter av å være profesjonell fugleprater, hadde jeg håpet og kunnet leie hans tjenester for å få de nevnte bråkmakere til å holde kjeft og heller flytte sin meningsytring til en annen tid på døgnet.
Oppdretter av Abyssinere i fargene Rødt, Vilt, Blått og Fawn
www.natures.abyssiner.no
09/08/2010 13:30 #8380

• Jeg må være på en feil klode, her er så underlig..
  • obstfelders
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Fugleprater

Har noen av de fuglepraterene selv, uten av nabolaget's fugler bryr seg noe nevneverdig....

Vær glad du ikke har en kråke som sloss med sitt eget speilbilde (har vinduer med solskjerming som med rett lys ser ut som speil), det ble til tider blodig........ Men det var før jeg fikk katt......

Nå har jeg 1 sorrel, mange vilt og en fawn...blå har jeg bare på lån av og til. Bare vent....
09/08/2010 17:59 #8384

• Jeg er en liten primadonna!
  • Tante Sur
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Fugleprater

Jeg fatter ikke hva dere klager over!

Som hus- og sengdeler med Galgviddraumen kan jeg bare informere om at vi har levende vekkerklokker INNOMHUS!
To lysvåkne sjørøverpapegøyer (Amazoner) som forlanger forpleining om morgenen, kan vekke enhver fra hvilket som helst koma...
(Men kattene gir blanke i dem - tror de ser på dem som familiemedlemmer og ikke fugler)

Nyeste tilskudd til stammen, prater ikke med annet enn fluer foreløpig.

Men ingen slår vår høyt elskede Zalo - flygelederen vår. Hun pratet ivrig med alle fly som for forbi... og siden vi tross alt ligger i innflyvningstraseen til Stavanger Lufthavn, så ble det til tider litt travelt for henne...
  • Side:
  • 1
Det tok 0.32 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen