Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

(N) Sweet Puma skal flytte!
(1 besøkende) (1) gjest
Diverse (Off Topic)
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: (N) Sweet Puma skal flytte!

12/07/2010 17:05 #8250

• Abyssiner
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

(N) Sweet Puma skal flytte!

Jeg har nå fått bekreftelse på at jeg har kommet inn på vg2 hudpleie i arendal, så nå er vi på jakt etter et nytt sted og bo.

Hvordan pleier dere å gå frem når dere skal flytte?

Da jeg flyttet ut fra min far til egen leilighet viste Ariina sin missnøye med og markere rundt i hele leiligheten. Hun fikk et nytt hjem med kun 2 andre katter og siden har hun bare vært god og snill.

Forhåpentligvis flytter jeg kun med 4 katter isteden for 7, men vi får nå se.
(N) Sweet Puma - Abyssineroppdrett - har pause på ubestemt tid
13/07/2010 11:40 #8251

• Abyssineroppdrett
  • Mayas Pride
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:(N) Sweet Puma skal flytte!

Hei

Så fint at du kom inn på skolen Lykke til med det.

Når det gjelder flytting av katter, så står vi jo midt opp i det vi også. Dette har vi ikke gjort før så jeg er veldig spent på hvordan våre 6 vil ta dette.

Vi har holdt på med oppussing og flyttet løse ting nå i 2 1/2 uke. Kattene har fått nye overraskelser hver kveld når de har kommet inn fra luftegården. Der er de hver dag det ikke regner Og for hver gang de har vært ute og kommer inn, så er flere ting borte fra huset. Litt rart har de nok syntes det har vært, men det har gått fint. De har jo fått større plass å boltre seg på Så pr. i dag er det kun sofa, stoler og TV som står igjen i gamle leiligheten. Sengen vår reiste i går og vi har sovet på madrass i natt. I dag skal vi bruke dagen i nye leiligheten til å sette på plass saker og ting. Jeg vil at det meste skal være på plass slik at kattene når vi kommer med de i morgen eller torsdag ikke skal bli for stresset av at vi kaver og maser med masse esker og styr. Har også kjøpt Feliwayplugger og plugget inn i nye stua og på det rommet som skal være kattenes aktivitetsrom.

Så, som dere skjønner så skal flyttingen skje på kattenes premisser og ikke våre Alt skal ligge til rette for at flyttingen skal gå så smertefritt som mulig for både "folk og fe".
13/07/2010 11:41 #8252

• Abyssineroppdrett
  • Mayas Pride
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Hei

Så fint at du kom inn på skolen Lykke til med det.

Når det gjelder flytting av katter, så står vi jo midt opp i det vi også. Dette har vi ikke gjort før så jeg er veldig spent på hvordan våre 6 vil ta dette.

Vi har holdt på med oppussing og flyttet løse ting nå i 2 1/2 uke. Kattene har fått nye overraskelser hver kveld når de har kommet inn fra luftegården. Der er de hver dag det ikke regner Og for hver gang de har vært ute og kommer inn, så er flere ting borte fra huset. Litt rart har de nok syntes det har vært, men det har gått fint. De har jo fått større plass å boltre seg på Så pr. i dag er det kun sofa, stoler og TV som står igjen i gamle leiligheten. Sengen vår reiste i går og vi har sovet på madrass i natt. I dag skal vi bruke dagen i nye leiligheten til å sette på plass saker og ting. Jeg vil at det meste skal være på plass slik at kattene når vi kommer med de i morgen eller torsdag ikke skal bli for stresset av at vi kaver og maser med masse esker og styr. Har også kjøpt Feliwayplugger og plugget inn i nye stua og på det rommet som skal være kattenes aktivitetsrom.

Så, som dere skjønner så skal flyttingen skje på kattenes premisser og ikke våre Alt skal ligge til rette for at flyttingen skal gå så smertefritt som mulig for både "folk og fe".
15/07/2010 01:36 #8259

• Abyssiner
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Onsdag 15 juli, og første visning er vel overstått. Regner med svar fra huseieren i morgen i 14 tiden om det er jeg som får leiligheten eller ei. Jeg kunne bygge en liten kattegård, og det er jo bedre enn ingenting! Kryss det som kan krysses for at jeg får den!
(N) Sweet Puma - Abyssineroppdrett - har pause på ubestemt tid
15/07/2010 09:14 #8260

• Jeg er en liten primadonna!
  • Tante Sur
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Alt er krysset !!!
Tvi, tvi!
  • Side:
  • 1
  • 2