Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

Abyssiner.no
(1 besøkende) (1) gjest
Diverse (Off Topic)
  • Side:
  • 1

EMNE: Abyssiner.no

10/05/2010 10:19 #7551

• Spesialitet : Katter som flørter med Dommerne
  • Gucci
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Abyssiner.no

I den senere tid har jeg merket meg at vi oftere og oftere tar i bruk Facebook når vi skal gi korte rapporter fra utstillinger og andre ting rundt omkring, jeg ser ingenting galt med det jeg er også en flittig bruker av dette forum. Det jeg savner er den mer utfyllende innformasjonen som innlegg i vårt forum. om dette forum skal bestå tror jeg vi må bruke Fasebook i tilegg og ikke istedet for.

Vi har også planer om å åpne for video opptak fra utstillinger fødsler og andre store evenemanger rundt omkring, regler for bruk av dette vil bli annonsert når vi er klar til det.
Oppdretter av Abyssinere i fargene Rødt, Vilt, Blått og Fawn
www.natures.abyssiner.no
10/05/2010 10:38 #7553

• Enya
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Abyssiner.no

Det er som om jeg skulle ha sagt det selv Med andre ord, helt enig. Er vel ikke sikkert at alle som er her inne er på FB og om du ikke er inne hver dag så forsvinner det fort derifra, men her på forumet kan vi finne det når vi vil. Ellers så er det jo slik at en god ting kan ikke gjøres for ofte
Bitta Mørk, (N) Jav Roc's Abyssineroppdrett
www.javrocs.com
10/05/2010 12:30 #7557

• Jeg er en liten primadonna!
  • Tante Sur
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Abyssiner.no

Jeg tar det til meg - og det helt uten å bli hverken såra eller vonbroten!

Av en eller annen grunn så føles det kjappere å legge info ut på FB "sånn i forbifarten" - mens jeg her på Forumet må logge på, forfatte noe fornuftig, lagre etc...
Og det er jo bare tøys og vås, for når jeg først er inne på FB, så må jeg jo ta et (to, mange) spill, sjekke venners vegger, lete litt etter gamle kjærester (ikke si noe til Galgviddraumen!) og generelt rote meg bort...
Og vips, så har "sånn i forbifarten" blitt til en time...

Ergo: Forumet = ingen over, ingen ved siden.
(Når så er sagt, så får han som var på sist utstilling, ta seg av rapporten... )
  • Side:
  • 1
Det tok 0.36 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen