Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

Sommer
(1 besøkende) (1) gjest
Diverse (Off Topic)
  • Side:
  • 1

EMNE: Sommer

05/05/2010 10:39 #7521

• Spesialitet : Katter som flørter med Dommerne
  • Gucci
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sommer

Når det er sommer å sol ute med 15 grader (i solen) og duften av nyslått plen pirrer i nesen, da er det deilig å være Norsk i Norge. kattene nyter også livet i min utegård selv om de må inn å varme seg en gang i mellom, Pyser som de er. Atilla syns at det med utegård er noe oppskrytt og er noe skeptisk til det hele. For min del er det rydding av hage som står på programmet og med det været vi har, blir nok det en nytelse

Og til alle dere som ikke er så heldige å bo i "syden" dere har min udelte medfølelse
Oppdretter av Abyssinere i fargene Rødt, Vilt, Blått og Fawn
www.natures.abyssiner.no
05/05/2010 11:24 #7525

• Abyssineroppdrett
  • Mayas Pride
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Sommer

Sommer? Hva er det for noe? Her kom det 2-3 cm snø som la se i går Og den ligger enda! Synd for jeg har 2 dager med fri fra sykehuset og hadde tenkt at kattene skulle få komme ut i luftegården de 2 dagene. Det blir ikke noe av i dag heller for snøen ligger og det er for kaldt. Så de må nok pent vente til helgen (om det ikke kommer mer da).
05/05/2010 14:11 #7527

• Abyssiner
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Her er det også sol og flott himmel! Yr.no sier meg at det er 8 grader, men jeg er jammen ikke sikker siden det ikke er noen temperaturmåler her. Tenke seg til å ha snø i mai, hva er det for noe tull Vel det haglet klinkekuler her igår... Nyt været sålenge det varer
(N) Sweet Puma - Abyssineroppdrett - har pause på ubestemt tid
05/05/2010 17:23 #7529

• Katter som eeeeelsker mennesker:-)
  • Kitty
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sol og nesten sommer her i Bergen også 16 grader i dag og nesten ikke vind
Plenen er klippet for første gang i år, det ble gjort i helgen
Kjenner at arbeidslysten kribler i kroppen og må ta meg sammen for å ikke ta i for mye med en gang.
Da blir jeg sengeliggende pga helsen min ikke er som den skal må alt gjøres med måte... og det er ikke noe gøy
Men når det er sol og fint vær så kjenner jeg som sagt at det kribler og når jeg ser ut så tenker jeg på de stakkerne som har snø og minus enda
Av Sina Bass (N)
Abyssiner oppdrett.
Tlf: 53 50 11 66. Mob. 922 81 585.
www.sinabass.com
  • Side:
  • 1
Det tok 0.37 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen