Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

Diverse (Off Topic)

EMNE: RORAK

18/08/2008 14:04 #714

• Jeg er fortsatt eier av KUN en abyssiner
  • tchri102
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

RORAK

Heisann folkens. Jeg er endelig tilbake på forumet, og satser på å bli aktiv igjen etter en lang og sløv sommer.

Jeg lurer på om det er mange her som har tenkt seg til RORAK???

Noen som vet noe om det er gode dommere?

Noen som vet hvilke hotell som er i nærheten, for jeg har retningssans som en gullfisk, og har ikke tid til å kjøre galt 20 ganger om morgenen.

Jeg vurderer med andre ord å melde oss på.

bare å pøse på med info
18/08/2008 14:30 #716

• Jeg må være på en feil klode, her er så underlig..
  • obstfelders
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:RORAK

Her er hoteller i Sandnes som ligger nærmest utstillingshallen. Nevn at du skal på katteutstilling. Jeg har hørt at det jobbes med et tilbud til alle utstillerene på Hotell Residence, men jeg vet enda ikke hva det går ut på.
Hoteller i Sandnes :

Hotel Residence 51 60 57 00
Hotel Sverre 51 97 30 30
Kronen Gaard Hotel 5160 83 00
Thon Hotel 51 96 20 00

Når det gjelder dommere er det en del nye denne gang som jeg ikke kjenner noe særlig. Gucci vet kanskje mer om det.......

Siden jeg sitter i utstillingskomiteen skal jeg minne om at det må sendes ut kart for å komme til hallen. Du er hjertelig velkommen....
Nå har jeg 1 sorrel, mange vilt og en fawn...blå har jeg bare på lån av og til. Bare vent....
18/08/2008 15:23 #717

• Spesialitet : Katter som flørter med Dommerne
  • Gucci
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Lone Lund Danmark Kat II, III, V
Dansk Britisk korthår oppdretter som kan rasen men er noe variabel i sin dømming.har en tendens til å favorisere sin egen rase.

Natalia Sidorova Russland Kat III, IV, V
En dommer jeg aldri har hatt før, men alltid spennende med nye bekjentskaper

Lena Chapman-Sundberg Sverige Kat , III, IV, V
Gammel Abby-oppdretter, streng men flink og hyggelig dommer. Ikke redd for å trekke cert.

Julia Schuller Australia (ACF) Kat ,I, II, III, IV, V
som regel kjempedommere som vi skulle hatt
mange fler av

generelt er det å si at dommere fra kontinentet er å foretrekke. I Norge har vi vel bare 2 korthårsdommere som skiller seg ut det er Anne Veland og Steven Jones. Ellers er der ingen flere favoritter fra Norden ,Med unntak av noen få Finske som jeg ikke tørr å forsøke å skrive navnet på
Oppdretter av Abyssinere i fargene Rødt, Vilt, Blått og Fawn
www.natures.abyssiner.no
18/08/2008 15:47 #718

• Abyssiner
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Jeg har planer om å stiller på rorak, med Endros og Andros - så sant jeg får låne de, noe jeg tror ikke er ett problem. Men vet ikke HVORDAN jeg kommer meg hen

Jeg har noen bekjente som ikke bor så langt unna... kanskje jeg kan campe hos dem (Gullfrid & leif oppdretter av sirione's. Eller Gunlaug, som eier Ororina's ronny medel svensson).

Så hvis jeg kan få haike med deg, tchri102, KAN det være vi slipper utgiftene for hotell.

(N) Sweet Puma - Abyssineroppdrett - har pause på ubestemt tid
19/08/2008 12:58 #733

• Jeg er fortsatt eier av KUN en abyssiner
  • tchri102
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Alltid plass i bilen hos meg. Så kan kattene våre hyle i kor i tre timer til Sandnes

Lover å ha ryddig bil ved reisens begynnelse, hehe, så det er plass til alt pikkpakket vi må ha med oss.

Tror jeg må hjem å fylle ut påmelding i dag. Men blir kun Soul som blir med i så tilfelle. Ho der utbryterprinsessen får heller være hjemme alene, eller sammen med Ariina hvis hun fortsatt er hos oss da. Kjekt med foreldre i nærheten som kan passe kattene når jeg er vekk.
Det tok 0.35 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen