Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

Sørak utstilling
(1 besøkende) (1) gjest
Diverse (Off Topic)

EMNE: Sørak utstilling

12/08/2008 15:30 #692

• Abyssiner
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sørak utstilling

Sitter nå å ser på dommerfordelingen på søraks utstilling... Men ser ingen som dømmer ABY a på søndag. Er det ingen blå med på søndagen, eller er det bare en feil tro..?

Ser også at det står Anne Veland (AT). Hva vil AT si? Anne veland er jo norsk.. skal det ikke stå (N) da?

Ikke lenge til utstilling nå... Bursdagen min 14 aug, pynte til utstilling 15 så blir det Action!
(N) Sweet Puma - Abyssineroppdrett - har pause på ubestemt tid
12/08/2008 15:53 #694

• AnnK
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Sørak utstilling

Det er ikke sikkert det er noen blå på søndagen. Det er jo av og til noen som kun stiller en dag.

Det at Anne Veland står som AT er at hun hører til under østerrike. Vet ikke hvorfor, men hun står under østerrike som dommer.Kanskje fordi Karl Preiss også er det.
12/08/2008 16:01 #695

• Jeg må være på en feil klode, her er så underlig..
  • obstfelders
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Jeg har med meg 2 blå som skal stilles ut og både vilfarget og blå skal til Steph Bruin på søndagen.

Anne Veland har vært registret som dommer i Østerrike noen år, men hun bor i Norge. Det er ikke uvanlig.
Nå har jeg 1 sorrel, mange vilt og en fawn...blå har jeg bare på lån av og til. Bare vent....
12/08/2008 16:21 #696

• Spesialitet : Katter som flørter med Dommerne
  • Gucci
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

jeg har også med 2 blå abyssinere som skal stilles begge dager.

Benytter samtidig anledningen til å ønske alle en god tur til Sørak, og lykke til på utstilling.Det blir spennede å treffe alle de nye utstillerne som kommer dit.
Oppdretter av Abyssinere i fargene Rødt, Vilt, Blått og Fawn
www.natures.abyssiner.no
15/08/2008 15:39 #703

• Enya
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Ønsker alle som skal på SØRAK utstillingen lykke til Håper resultatene kommer her etterpå.
Bitta Mørk, (N) Jav Roc's Abyssineroppdrett
www.javrocs.com
Det tok 0.51 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen