Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

Diverse (Off Topic)
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: NRR

14/03/2010 18:24 #6792

• Abyssiner
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

NRR

Janka Lund har sagt opp sin stilling i NRR..!
Så... oss som sitter med kattunger får nok ikke stamtavler på en stund, hvordan skal vi da registrere kattungene? Tror dere det tar lang tid før de finner en person som tar over janka's stilling?

Jeg hadde virkelig håpt jeg kunne fått tilbake min svenske stamtavle til somali gutten min snart... men får vel bare smøre meg med tålmodighet.
(N) Sweet Puma - Abyssineroppdrett - har pause på ubestemt tid
14/03/2010 19:53 #6793

• Abyssineroppdrett
  • Mayas Pride
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:NRR

Abyssiner skrev:
Jeg hadde virkelig håpt jeg kunne fått tilbake min svenske stamtavle til somali gutten min snart... men får vel bare smøre meg med tålmodighet.

Har du midlertidig reg. skjema på Yzantos? Den er jo tidsbegrenset? Sjekk hvor lenge den er gyldig, og har den gått ut må du hive deg rundt å få en ny før Norak. Da må du snakke med Göran snarest.
14/03/2010 20:33 #6802

• Profesjonelle fuglepratere...
  • Galgviddraumen
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Ser ikke bort fra at de snart har noen på plass som stambokfører

I denne situasjonen kan de da heller ikke nekte å fornye midlertidige stamtavler.
(N)Galgviddraumen
Abyssinere i Vilt, Sorrel, Blått og Fawn
Proud member of RC-Breeder Club

www.galgviddraumen.com
www.facebook.com/galgviddraumen
14/03/2010 21:07 #6804

• Katter som eeeeelsker mennesker:-)
  • Kitty
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Limer inn en mail jeg fikk fra klubben (rorak) den 11 mars.

”Janka Lund har sagt opp sin stilling i NRR, og er for tiden sykemeldt. Det medfører at det ikke vil bli utstedt stamtavler den nærmeste tiden. For øyeblikket er det ingen hensikt å purre opp eventuelle saker som ligger til behandling, men NRR jobber med å få oversikt over dette.

Dersom dere skal på utstilling, så vil dere få midlertidig registreringsbevis automatisk. Det vil si at det er viktig at dere merker hvilke katter som skal stilles når dere sender stamtavlerekvisisjonen til klubbsekretæren. Si ifra til klubbsekretær i god tid før utstilling dersom dere ikke har mottatt noe. Vi presiserer viktigheten av å kontakte klubben fremfor NRR. ”

Til alle som har sendt inn papirer til meg og som skal på utstilling i nærmeste framtid og har behov for mid.reg.Send meg en mail

med kattens navn ,fødselsdato og hvilken utstilling dere skal på,så skal jeg sende mail til NRR og spørre om mid.reg.
Av Sina Bass (N)
Abyssiner oppdrett.
Tlf: 53 50 11 66. Mob. 922 81 585.
www.sinabass.com
14/03/2010 21:31 #6811

• Enya
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Dere som skal registrere kull gjør dette på samme måte som før, sender papirene til din klubb sekretær og alt blir gjort som før. Skal dere på utstilling med noen så gjør dere som det Kitty har limt inn fra sin klubb.Ingen grunn til panikk.
Bitta Mørk, (N) Jav Roc's Abyssineroppdrett
www.javrocs.com
  • Side:
  • 1
  • 2
Det tok 0.36 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen