Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

Våre kjæledyrs vaner og uvaner
(1 besøkende) (1) gjest
Diverse (Off Topic)
  • Side:
  • 1

EMNE: Våre kjæledyrs vaner og uvaner

08/08/2008 23:26 #678

• Spesialitet : Katter som flørter med Dommerne
  • Gucci
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Våre kjæledyrs vaner og uvaner

Jeg har hatt en del Abyssinere i hus opp gjennom årene og alle som en med forskjellig personlighet og særegenheter. Min nåværende hannkatt Gucci av Concylie er en ordentlig kosegris og så snart jeg setter kursen for soveværelse for å hente eller bytte klær kommer han fykende opp i senga og ruller seg rundt på rygg og skal kløs på magen. Selvfølgelig klarer jeg ikke å se på det, og må selvfølgelig gi han den behandlingen han forlanger.
Dere har sikkert også mange historier å fortelle om deres katter, så del de med oss så vi også får høre om de.
Oppdretter av Abyssinere i fargene Rødt, Vilt, Blått og Fawn
www.natures.abyssiner.no
10/08/2008 16:38 #679

• Ororina
  • Gold Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Våre kjæledyrs vaner og uvaner

SeaSide skal absolutt stelle håret mitt, så jeg vurderer å klippe meg pigg-kort... Nytter ikke å være hårkjælen når hun setter i gang...

Og Dolly skal absolutt vaske knappene i skjorta til mannen min.
11/08/2008 12:53 #685

• Spesialitet : Katter som flørter med Dommerne
  • Gucci
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Ja hår og knapper er kjekt

Jeg husker en skogkatt jeg hadde for mange år side, den hatet høye lyder og var der noen som foreksempel plystret var den på plass med en gang og bet dem forsiktig i leppene. Og dersom du ikke forsto hintet første gang ble behandlingen gjentatt litt mer bestemt
Oppdretter av Abyssinere i fargene Rødt, Vilt, Blått og Fawn
www.natures.abyssiner.no
11/08/2008 13:17 #687

• AnnK
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Dino vår gamle fawngutt kan godt ligge å sove når kattedoen blir vasket, men så fort han hører at det blir tømt i ny sand komemr han løpende opp i doen med en gang, gjerne før all sanden er oppi for å gjøre litt... Det slår aldri feil.

Manne og Sento, to abybrødre er helt vilel etter parfyme, tyggis, tannkrem og hårprodukter.
Har noen noe i håret tar de et godt tak på hverside av hodet for å holde det fast og så¨prøver de å gnage på håret (de får ikke lov da). Eller de prøver å stjele tyggiden ut av munnen på oss enten med labben eller med hele munnen. Er nok en arv etter mamma Cassandra, men hun er ikke like ille.

Vår nye lille Maia kan ikke fordra å være alene. og går vi inn på et rom som pleier å være lukket må hun selvsagt være med. men det er ikke alltid hun blir med ut ijgne. Da går det ca 10 sekunder før hun hyler hjerteskjærende...."har dere glemt meg?" hyl.
Og når vi da åpner døra kommer hun ut i full fart med halen til værs og maler kjempehøyt og er så fornøyd med ¨være sammen med oss igjen.
  • Side:
  • 1
Det tok 0.33 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen