Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

(N)Nature's
(1 besøkende) (1) gjest
Diverse (Off Topic)

EMNE: (N)Nature's

08/03/2010 09:52 #6627

• Spesialitet : Katter som flørter med Dommerne
  • Gucci
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

(N)Nature's

Har etter de siste dagers hendelse vært litt i tenkeboksen og fundert på om det igrunnen er noen vits i å fortsette med mitt oppdrett. Jeg må iallefall ta en liten tenkepause, det dumme er bare at jeg har bestilt ny hannkatt som ankommer førstkommende Lørdag så det er ikke helt enkelt å slutte av heller. Det er iallefall ikke enkelt å finne fram noen positive tanker etter en slik uke. Men når en får dette litt på avstand så kommer de vel forhåpenligvis.
Oppdretter av Abyssinere i fargene Rødt, Vilt, Blått og Fawn
www.natures.abyssiner.no
08/03/2010 10:10 #6628

• Profesjonelle fuglepratere...
  • Galgviddraumen
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:(N)Nature's

Ikke tenk sånn da.
Ringer deg.
(N)Galgviddraumen
Abyssinere i Vilt, Sorrel, Blått og Fawn
Proud member of RC-Breeder Club

www.galgviddraumen.com
www.facebook.com/galgviddraumen
08/03/2010 10:36 #6629

• Spesialitet : Katter som flørter med Dommerne
  • Gucci
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

I militæret snakker de om at de har en helvetesuke, jeg føler at det var den jeg hadde i uken som gikk.
Oppdretter av Abyssinere i fargene Rødt, Vilt, Blått og Fawn
www.natures.abyssiner.no
08/03/2010 11:01 #6630

• annef
  • Gold Boarder
  • FRAKOBLET

Du har vært gjennom en forferdelig tid og jeg kan forstå hvordan og hvorfor slike tanker oppstår, men likevel..du må ikke tenke på å gi deg.
Tenk på alt du har oppnådd. Det vil være et stort tap for aby-miljøet om du gir deg. Som du sier selv når det hele er kommet litt på avstand så kommer forhåpentligvis de positive tankene. F.eks en positiv tanke må jo være tanken på den danske gutten som kommer på lørdag og en annen tanke er at du har en forsamling mennesker i dette forumet som tenker på deg og som støtter deg i denne vanskelige tid.
Klem fra Anne i Bergen
08/03/2010 11:10 #6631

• Enya
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Jeg forstår veldig godt at slike tanker kommer etter alt du har opplevd av negative og forferdelig triste saker i det siste.
Men jeg aner en liten optimisme når du sier at når det er gått en tid så får du tankene på plass igjen.
Og igjen så er det så godt ha et slikt sted som dette hvor en komme med alt som er både godt å vondt, vi sitter ikke alene, ikke du heller. Vi tenker på deg alle sammen her det er jeg sikker på. Det er liksom alle for en, og en for alle. Så lenge vi driver med katter der vi vet at slikt kan skje ja da er vi sårbare.
Klem fra meg.
Bitta Mørk, (N) Jav Roc's Abyssineroppdrett
www.javrocs.com
Det tok 0.66 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen