Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

Jubileum
(1 besøkende) (1) gjest
Diverse (Off Topic)
  • Side:
  • 1

EMNE: Jubileum

04/03/2010 13:51 #6521

• Spesialitet : Katter som flørter med Dommerne
  • Gucci
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Jubileum

Jubileum ! i dragsuget av de siste dagers hendelser hadde jeg nesten glemt at vi har
to-årsdag i dag, store gratulasjoner til oss. I forbindelse med det har jeg gått i tanker om tiden var inne til å starte en rasering av dette nettstedet, vi er noen entusiaster som har lyst til å prøve på det, og frivillige til å sitte i interimstyret hankes inn. vi planlegger å avholde et konstituerende årsmøte på agderkattens utstillings første dag Lørdag 12 juni i lunshpausen.
Øvrig informasjon om dette følger.
Oppdretter av Abyssinere i fargene Rødt, Vilt, Blått og Fawn
www.natures.abyssiner.no
04/03/2010 14:33 #6523

• Jeg er en liten primadonna!
  • Tante Sur
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Jubileum

Gratulerer til oss - og takk til deg, Gucci, som startet det hele...

(Jeg må innrømme at jeg fikk hjertet litt i halsen da jeg leste følgende setning:

Gucci skrev:
I forbindelse med det har jeg gått i tanker om tiden var inne til å starte en rasering av dette nettstedet, vi er noen entusiaster som har lyst til å prøve på det, og frivillige til å sitte i interimstyret hankes inn.

Hvorfor i huleste skal vi rasere nettstedet, for det gjennom skolten min...

Til det gikk opp for med at jeg la trykket på feil sted - å ja... rasering...
)
05/03/2010 19:59 #6586

• Spesialitet : Katter som flørter med Dommerne
  • Gucci
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Som jeg skrev i mitt forrige innlegg på dene tråden så hadde vi 2 års jubileum på vårt forum og i går var der virkelig aktivitet her vi hadde besøksrekord med 335 besøk på 24 timer vi hadde hele 35 stykker innlogget samtidig og det ble lagt ut 62 innlegg i løpet av dagen, Rekorder som bare dere kan sørge for at blir slått men om vi kan sørge for ca 200 besøk til dagen så er jo det også en bragd da det ikke er så veldig ofte å se.
Oppdretter av Abyssinere i fargene Rødt, Vilt, Blått og Fawn
www.natures.abyssiner.no
06/03/2010 00:18 #6587

• Katter som eeeeelsker mennesker:-)
  • Kitty
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Jiiiiiiiiiiiippppppppppyyy hurra for oss og ikke minst deg Gucci som giddet å dra i gang dette

Ser frem mot mange flotte gode år for Abyssiner og Somali kattene
Av Sina Bass (N)
Abyssiner oppdrett.
Tlf: 53 50 11 66. Mob. 922 81 585.
www.sinabass.com
06/03/2010 15:21 #6590

• annef
  • Gold Boarder
  • FRAKOBLET

Huuuurrrraaaaaaaaa for oss. Takk til Gucci for dette forumet. Kom hjem fra England igår kveld og har brukt mange timer nå i dag på å prøve å oppdatere meg på de siste 5 dagers hendelser. Både triste og glade nyheter. Jeg må si jeg er blitt "litt avhengig" av dette forumet, må innom noen ganger for dagen. Takk til dere alle som gjør det til et kjekt sted å være på nettet.
  • Side:
  • 1
Det tok 0.46 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen