Nå har jeg og de søte små vært tre uker på hytta, og i den anledningen har de fått være ute på dagtid så sant vi tobente er i nærheten. Ikke mulig å holde dem inne med en haug med voksne og barn og to dører. Lite trafikk på en liten øy i kragerøskjærgården.
Resultat:
-Prinsessene lukter
-Flått (kun 1)
-De har fått kallenavnet "
ekornene" etter filmen madagaskar. (noen steine sprø og hyperaktive lemurer)
-Ingen tobente fikk bevege seg på utedoen uten minst en firbent ved sin side
-Alle strå møtte en usikker hverdag og sto i ekstrem fare for og vli jaktet på, det samme gjalt innsekter
-Store grønne gresshopper midt i stua er ekkelt, og de er ganske skumle
-Pøsregn er kjempeskummelt, og det er dessuten vått også
-Kjempefornøyde prinsesser som har fått ut et tonn med energi hver eneste dag.
Skal tro hvordan det blir nå når vi har kommet hjem. Men de sprang i alle fall tulling i går kveld da vi kom hjem, og prøvde alle lekene sine og klatrestativet.
Mine foreldre har en huskatt av typen overvektig kastrat. Stor og tigerstripet i svart og sølvgrå (omtrent). Etter to uker gikk kattene endelig overens, og prinsessene begynte med en underlig og lite ladylike oppførsel som å snuse diverse steder på katte, og rulle seg på gulvet. Fy og fei.

Dumme store pusen skjønte ikkeno og gikk for å spise maten sin. Eller det vil si mine puser sin, for den er såååå mye bedre.
Soul datt i svømmebassenget, men gikk bra.
Pusene stakk en dag innom kafèen som ikke er langt fra hytta, der gikk de fra fang til fang og ble tatt bilde av og fikk smake godbiter (sladder fra ei som var der)
Jeg og pusene vil tilbake på mer sommerferie. Neste år satser vi på enda lenger og enda bedre vær.