Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

aktivitet
(1 besøkende) (1) gjest
Diverse (Off Topic)
  • Side:
  • 1

EMNE: aktivitet

09/02/2010 00:57 #6211

• Spesialitet : Katter som flørter med Dommerne
  • Gucci
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

aktivitet

Jeg er også enig i at facebook ikke er egnet til de diskusjonene vi har her innimellom det er bare det at for en kjapp kommentar så egner den seg sikkert bra nok, for noen! Men det er her inne i vårt forum at i alle fall jeg trives. Som dere sier så har det vært heller dødt her inne i det siste, om det skyldes at min hverdag har vært heller travel for tiden med pendling til Eiken og oppussing av Bibis nye hus skal være usagt,men det er jo ikke forbudt for dere heller å komme med saftige påstander til debatt Jeg tror at om vårt forum skal ha en fremtid er vi alle nødt til å komme med ens spørsmål om helt dagligdagse ting som kan diskuteres.
Oppdretter av Abyssinere i fargene Rødt, Vilt, Blått og Fawn
www.natures.abyssiner.no
09/02/2010 10:43 #6218

• Enya
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:aktivitet

Jeg prøver så godt jeg kan
Bitta Mørk, (N) Jav Roc's Abyssineroppdrett
www.javrocs.com
09/02/2010 13:08 #6222

• AnnK
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Er alltid innom her noen ganger om dagen, men fantasien og skrivekløen er det litt opp og ned med. Men nå kommer det vel snart flere bilder av nyfødte kull og ventende kull, så da tar det seg opp igjen.
Her er kattene noe rastløse og masete og savner nok å ut å løpe. Men ikke søren om de gidder å bevege seg utendørs nå som det igjen er godt over minus 20 grader, da sitter de å ser ut og synes skrekkelig synd på seg selv ser det ut til
Men Isildur har iallefall klart å knuse endel i vinter med å sitte i vinduskarmen å prøve å fange snøfnuggene på vei til bakken.
09/02/2010 22:31 #6223

• Katter som eeeeelsker mennesker:-)
  • Kitty
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Gleder meg til litt mer action her inne
Har jo noen nurk som snart er 1 uke og da kommer der muligens noen nye bilder

Alle har lov å være opptatt av og til Gucci så du har min fulle forståelse for det

Selv gleder jeg meg til utstillingen her i Bergen om litt mer enn en uke
Det er så kjekt å treffe dere igjen og se mange flotte abyer
Av Sina Bass (N)
Abyssiner oppdrett.
Tlf: 53 50 11 66. Mob. 922 81 585.
www.sinabass.com
12/02/2010 17:02 #6264

Jeg kan meddele at mitt mobile bredbånd hjemme har tatt kvelden, i tillegg til at jeg driver og kjører til jobben for å støttemate en geitekilling, det er hver 3 time og da 3 turer på kvelden etter jobb,

Det forklarer mitt lille engasjement, men akkurat nå er jeg så sliten at hjernen er helt i dvale
  • Side:
  • 1
Det tok 0.49 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen