Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

Godt nyttår
(1 besøkende) (1) gjest
Diverse (Off Topic)
  • Side:
  • 1

EMNE: Godt nyttår

04/01/2010 14:16 #6005

• Spesialitet : Katter som flørter med Dommerne
  • Gucci
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Godt nyttår

Da var 2010 allerede her og for mitt oppdrett blir dette et veldig spennende år, 2 nye avlshunner er på plass og flere kommer til i år. For min del starter utstilligssesongen allerede 17 januar da vi er påmeldt Jyraks utstilling i Vejen Danmark. Ønsker alle Forum venner et riktig Godt Nyttår og takker dere alle for at dere var med og utviklet vårt forum til hva det er i dag, håper bare at denne utviklingen kan fortsette.
Oppdretter av Abyssinere i fargene Rødt, Vilt, Blått og Fawn
www.natures.abyssiner.no
04/01/2010 16:06 #6008

• Profesjonelle fuglepratere...
  • Galgviddraumen
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Godt nyttår

Vi ønsker lykke til i Vejen og beklager at vi ikke kunne være med dit i år.

Forumet tror vi bare vil fortsette å vokse.
Med så mange interesserte brukere som aktive bidragsytere må det bare bli bra!!!

Når det gjelder hva det siste året har skjenket eget oppdrett så er vi vel ikke så overlykkelige over de konkrete resultatene.

2009 har for oss vært et virkelig berg og dal-bane år. Vi har mistet 2 avlshunner, 2 kull og ellers slitt med sykdom. Dessuten har vi gjennomført parringer i "fleng" uten resultat. Sånn sett er vi virkelig blitt påminnet om hvor vanskelig oppdrett kan være.

På den andre siden har vi møtt mange nye og spennende aby-mennesker og lagt mange felles planer. Kattunger er bestilt og parringer avtalt. Så får vi håpe at marginene kommer på vår side i 2010 og framover
(N)Galgviddraumen
Abyssinere i Vilt, Sorrel, Blått og Fawn
Proud member of RC-Breeder Club

www.galgviddraumen.com
www.facebook.com/galgviddraumen
10/01/2010 20:23 #6042

• Jeg må være på en feil klode, her er så underlig..
  • obstfelders
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Godt nyttår

Jeg vil ønske deg godt tur til Vejen. Når jeg ser bilder fra Danmark så er det mye det samme været som her, myyye snø.
Så jeg sier tvi tvi og håper alt går bra.
Nå har jeg 1 sorrel, mange vilt og en fawn...blå har jeg bare på lån av og til. Bare vent....
  • Side:
  • 1
Det tok 0.35 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen