Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

Utstillingsklar.
(1 besøkende) (1) gjest
Diverse (Off Topic)
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Utstillingsklar.

13/11/2009 22:16 #5341

• annef
  • Gold Boarder
  • FRAKOBLET

Utstillingsklar.

Ja så var det kvelden før dagen(e) og det meste er klart og snart pakket. Medina er virkelig klar for sin første utstilling, hun har planlagt lenge og nøye hva hun skal foreta seg i forkant av sin første utstilling (sikkert også hva hun skal gjøre på utstillingen). Jeg er sikker på at Cassiel har fortalt henne ALT om det å være på utstilling og om hva som forventes av henne (oppførsel).
Ihvertfall slik ståa er nå så har hun full løpetid (hennes første, som vi har ventet på lenge)og i tilegg så har hun vært så hyggelig å få svarthake/svarteprikker/akne. Må tro jeg gleder meg til i morgen.
14/11/2009 00:11 #5342

• Enya
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Utstillingsklar.

Det var da voldsomt da Huffa meg så uheldig. Abyhake vet jeg er flere som sliter med. de har prøvd med både pudder og potetmel med vekslende hell. Løpingen er det vel ikke så mye å gjøre med annet enn å håpe at det ikke varer så lenge og hart siden det er første gang. Hebe hadde sin første for 14 dager siden og den varte kun i fire dager.
Men lykke til. Du må fortelle hvordan det gikk.
Bitta Mørk, (N) Jav Roc's Abyssineroppdrett
www.javrocs.com
16/11/2009 09:23 #5358

• Jeg må være på en feil klode, her er så underlig..
  • obstfelders
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Etter det jeg så gikk det fint. Litt armer og bein Men Anisa var også litt sånn vil til "mamma". Første utstilling helt alene. Men jeg syntes det gikk greit.

Jeg har fått tips om at slike abbyhaker kan du få vekk med å rense med Klorhexidin ( sårrenseveske) og noen har også nevnt Cannesten.
Nå har jeg 1 sorrel, mange vilt og en fawn...blå har jeg bare på lån av og til. Bare vent....
16/11/2009 10:54 #5360

Ang svarte prikker vet jeg at noen bruker silicol gel, likeså daktar soppkrem (2% tro) skal være effektiv.
16/11/2009 19:28 #5366

• AnnK
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Jeg fikk råd om vaselin. Det blir klissete da, men det hjalp her.
  • Side:
  • 1
  • 2
Det tok 0.48 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen