Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

Huspusen Lulla
(1 besøkende) (1) gjest
Diverse (Off Topic)
  • Side:
  • 1

EMNE: Huspusen Lulla

06/11/2009 23:11 #5279

• Jeg er fortsatt eier av KUN en abyssiner
  • tchri102
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Huspusen Lulla

Hei folkens.

Jeg har tatt inn en huspus her som trenger et nytt hjem. Jeg følte hun var altfor god til å ende opp med å sovne inn hos dyrlegen.

Pusen heter Lulla, er litt over 4 måneder (omtrent), hvit, blitt godt behandlet for eventuell orm og har omtrent verdens beste personlighet. Dette er en rolig pus, som liker å ligge å hvile eller kose. Men etter en liten stund sammen med de hyperaktive kattungene her, så viste det seg at det kan være skikkelig futt i henne også. Det tok ikke lange tiden før hun gikk skikkelig godt overens med kattene her, til og med Soul og Rosita.

Det som er spesielt med Lulla er at hun er fullstendig døv. Det vil igjen si at hun trenger et hjem der hun ikke blir utsatt for f.eks trafikk og andre farer som hun ikke kan høre. Hun har nå vært innepus i rundt 14 dager, og det ser ut som hun har det greit.

Lulla vil bli vaksinert sammen med resten av kullet her når de runder 12 uker.

Så hvis det er noen som leser dette som har et permanent, trygt og kjærlig hjem til Lulla, så bare ta kontakt. Det vil bli tatt en symbolsk sum for henne slik jeg vet hun kommer til noen som virkelig ønsker henne (unntak for dem jeg kjenner personlig).

Ta gjerne kontakt via tlf 92490695 eller e-post tchri102@hotmail.com for mer info.

Mvh Tonje.

PS. Lykke til til dem som skal på NORAK i helgen, krysser fingrene for noen gode abyssinerresultater.
10_uker.JPG
06/11/2009 23:24 #5280

• tchri102
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Huspusen Lulla

.
Lulla.JPG
06/11/2009 23:25 #5281

• tchri102
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

søt synes jeg
Lulla__2_.JPG
06/11/2009 23:28 #5282

• tchri102
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Som alle de andre kattene elsker hun å ligge på/i kofferter, bagger, vesker, sekker o.l
Lulla__3_.JPG
  • Side:
  • 1
Det tok 0.40 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen