Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

Høsten har meldt sin annkomst
(1 besøkende) (1) gjest
Diverse (Off Topic)
  • Side:
  • 1

EMNE: Høsten har meldt sin annkomst

28/09/2009 20:11 #4767

• Spesialitet : Katter som flørter med Dommerne
  • Gucci
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Høsten har meldt sin annkomst

Høsten har meldt sin ankomst til sørvestlandet og har tatt med seg en kald og sur Nordavind som bringer bud om hva som venter oss. Min utstillingssesong er på hell med en siste innspurt i måneden som kommer. Jeg kommer til å være på reisefot hver helg i oktober så det blir en tøff måned, Heldigvis behøver ikke kattene å være med på alle turene, men de fleste helgene har noe med katt å gjøre, siste helg i måneden blir vår tur til WW-09 hvor vi i år skal delta med katter og ikke minst møte våre Danske venner igjen. Håper vi også i år får knyttet noen nyttige kontakter for fremtidig bruk til forbedring på vår kjære rase, selv om jeg syns at det begynner å bli født en del spennende kull rundt omkring og at vi har sett en heving av Abyssinerens standsrd. Det viktigste bevis på det er at vi har fått flere vinnere på utstillinger rundt i landet, det beste bevis på at vi er på rett vei. Selv om SW var en nedtur i så måte. Men den utstillingen skal jeg gi en rapport om i en egen tråd.Ha en god høst.
Oppdretter av Abyssinere i fargene Rødt, Vilt, Blått og Fawn
www.natures.abyssiner.no
28/09/2009 22:58 #4769

• Abyssiner
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Høsten har meldt sin annkomst

Jeg vil ønske alle brukere på Abyssiner forumet en riktig god høst!
(N) Sweet Puma - Abyssineroppdrett - har pause på ubestemt tid
29/09/2009 10:28 #4776

• Profesjonelle fuglepratere...
  • Galgviddraumen
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Høsten har meldt sin annkomst

Dette utstillings-året har løpt forbi oss.
Mye pga kull som ikke ble og påfølgende reparring, samt selvsagt mer vellykkede resultater

Det er vel sånn det er rett og slett.
Man kan planlegge seg grønn, men de små har nå siste pote på saken lell.

Som Gucci, så gleder vi oss til WW09 og ikke minst til neste års kull og resultater.

Innser at å låne utenlandsk hannkatt i starten av neste år neppe er bra med tanke på hvor mange utstillinger vi får deltatt på, men men.

Vi har da Calypso og Baldr å stille i alle fall...
(N)Galgviddraumen
Abyssinere i Vilt, Sorrel, Blått og Fawn
Proud member of RC-Breeder Club

www.galgviddraumen.com
www.facebook.com/galgviddraumen
  • Side:
  • 1
Det tok 0.31 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen