Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

Søker en partner til vår Mini
(1 besøkende) (1) gjest
Diverse (Off Topic)
  • Side:
  • 1

EMNE: Søker en partner til vår Mini

20/09/2009 23:15 #4680

• Mini
  • Fresh Boarder
  • FRAKOBLET

Søker en partner til vår Mini

Hei til alle stolte matforeldre

Vi har en nydelig blanding jentepus på snart 4mnd. Moren hennes er abysiner og faren er en grå langhåret norsk skogskatt. Pusen har arvet alt etter moren, untatt noe stripete mønster på brystet.

Jeg har tenkt å sterilisere henne, men før jeg gjør det ønsker jeg at hun skal få et kull med unger.

Da tenker jeg at det er bedre å parre henne med en abysiner eller somali enn med en helt "vanlig" katt.

Skal få lagt opp bilder her etterhvert.

Noen som vil låne ut sin gutt til å være den første og siste
18/10/2009 21:52 #5061

• Spesialitet : Katter som flørter med Dommerne
  • Gucci
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Søker en partner til vår Mini

Da en Abyssinerhannkatt lett koster 1000-1500 kr pr kattunge å "låne" blir nok det en dårlig foretning dersom du i hele tatt får tak på noen som er villige til å låne ut sin hannkatt til en slik kombinasjon. Det spørsmålet du må stile deg er hvorfor du vil ha kull på henne, er det for din eller kattens del er det for kattens del vil den dersom du steriliserer henne aldri vite hva den går glipp av. Dersom det er du som vil ha et kull på henne så stiller saken seg i et annet lys da de potensielle eierne til dine kattunger i mottsatt fall kunne gitt et godt hjem til andre kattunger som sårt trenger det. Denne avgørelsen er det bare du som kan ta så du får ha lykke til i jakten på partner til din huskatt.
Oppdretter av Abyssinere i fargene Rødt, Vilt, Blått og Fawn
www.natures.abyssiner.no
  • Side:
  • 1
Det tok 0.30 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen