Jeg har vært i Kistiansand på utstilling i helgen og benyttet anledningen til å ta en titt på to kull i området. På fredagskvelden var jeg på besøk hos AnnK i Tvedestrand og hennes fire kattunger etter Maia og Tassen og det så virkelig lovende ut, alle fire hadde fin størrelse der viltene nok hadde den beste farven, men da jeg kjenner godt til linjene til kullets mor vet jeg at farven på de blå kommer med tiden.Kullets beste var nok skjønnheten Iliana på bildet med hennes brede hode og lovende farge og øre form og størrelse, blir hun nok en meget vakker katt
På lørdagskvelden var jeg kikket på på Tonjes kull etter Tassen og Soul i kristiansand. og selv om hannes kattunger har hatt en problemfylt oppvekst var de i godt hold, selv om de var en del mindre av størrelse. Dette var et veldig jevnt kull både i form og farge, men også her var det nok den viltfargede jenta som som var en flott kattunge, kullets beste, noe fremtidige bilder av henne vil vise dere.
to kull det skal bli spennende åfølge utviklingen på.
Søndag kveld var jeg innom Galgviddraumen og fikk sett hans frøken C

og hun kommer nok til å bli litt av et syn med en mørk orange rødfarge og en type en bare kan drømme om.en kattunge der min Bella Donna må vise seg fra sin aller beste side dersom hun skal ha noen mulighet til å vinne over henne