Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

Karma på profilen
(1 besøkende) (1) gjest
Diverse (Off Topic)
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Karma på profilen

15/06/2009 21:18 #3764

Karma på profilen

Hva er dette karmagreiene på profilen? jeg har en karma på 1!! Og det er vel desidert minst.

Undrer bare hva som er poenget med det, ble helt paranoid jeg nå og undret om noen har funnet mine innlegg støtende eller noe? Er det vanlig her at folk går inn og stemmer hverandre opp og ned???
15/06/2009 21:52 #3765

• Jeg er en liten primadonna!
  • Tante Sur
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Karma på profilen

Jeg tror neppe det er noen som stemmer opp og ned på oss brukere - det er vel heller slik at man slenger inn et karmatrykk i ny og ne på de man kjenner personlig...

Men et annet forum jeg har brukt en del (ikke katter, så ingen dislojalitet heldigvis) har inaktivisert karmaknappene nettopp fordi ingen skulle føle seg oversett/mislikt/såret etc... Jeg stemmer vel egentlig på at dette bør gjøres på dette forumet også. Eller hur?

Du er neppe den med minst karma, Villkattens, noen har faktisk null...
16/06/2009 00:10 #3768

• Spesialitet : Katter som flørter med Dommerne
  • Gucci
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Nå har jeg skjekket disse karmagreiene dere snakker om, jeg visste ikke om dette før dere brakte dette opp på denne tråden, men jeg skal jammen vite å bruke dette i fremtiden til å vise hvem vi setter pris på og du skal ikke bry deg om du har en lav karma vilkatten for om du ikke hadde vært så ivrig med innleggene dine hvem skulle jeg da ha diskutert med. på dette forumet setter vi pris på engaskjerte mennesker så om dere syns noen fortjener en ekstra klapp på skulderen så er det bare å gi de tomelen opp på deres profil
Oppdretter av Abyssinere i fargene Rødt, Vilt, Blått og Fawn
www.natures.abyssiner.no
16/06/2009 00:39 #3769

det var godt å vite. Enkelte ganger når man skriver kan man vel høres litt mer kvass ut enn man mener, og jeg har noen ganger vært redd for å virke snerpete innrømmer jeg :0

Så begynte å svette litt da jeg så denne knappen med tommel opp og tommel ned..Men det gjør ikke noe om den er der altså.

Har allefall ikke 0..hehe
16/06/2009 09:33 #3772

• AnnK
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Jeg har ikke tenkt på disse karmagreiene jeg før du nevnte de, og det er sikkert like greit for jeg har ikke mye jeg heller, "bare" 3, så vi får bare satse på at det ikke er personlig ment. Men er vel enig med tante sur om at de kanskje ikke burde vært der, at det på en måte gjør litt forskjell på oss. Jeg har heller aldri brukt de, har ikke tenkt på det i det hele tatt. Kan man finne ut hvem som har gitt dem evnt ikke gitt dem også da eller?
  • Side:
  • 1
  • 2
Det tok 0.51 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen