Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

Alle gode ting er tre!?!
(1 besøkende) (1) gjest
Diverse (Off Topic)
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Alle gode ting er tre!?!

14/06/2009 12:12 #3729

• Profesjonelle fuglepratere...
  • Galgviddraumen
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Alle gode ting er tre!?!

Nå har vi akkurat lagt ut 3 tråder i "venter kull" seksjonen.
Vi hadde bare gode opplevelser med å ha to kull samtidig, så nå må vi prøve med tre...

Vel - ikke helt rett det kanskje, men når sjansen bød seg i Danmark med så flotte hanner som vi fikk bruke nå, så må man jo bare!!!

Dina som bare fikk et avkom i forrige runde var det for oss logisk å sette på allerede nå.
Med et så godt resultat som sist, ble det og helt logisk å gjenta kombinasjonen - kanskje vi nå kan få ei jente eller fler?

Vivi har vi nok ventet litt lenge med, men den som venter på noe godt...
Det virker for oss som at Geronimo er en kjempematch med tanke på farge, størrelse og gemytt.
A match made in heaven?

Omo får omsider sine egne små. Og med hvilken hanne!?
Vi er svært takknemlige til Faby-Cats for at vi får bruke deres Adonis!
Kombinasjonen av "Devil's Delight" og den greske "Adonis" gir jo mange morsomme muligheter også rent mytologisk...

Vi svinger en liten smule mellom å ønske oss bare store kull, eller kanskje ikke fullt så mange aby-krabater samtidig. En livat høst blir det uansett!!!
(N)Galgviddraumen
Abyssinere i Vilt, Sorrel, Blått og Fawn
Proud member of RC-Breeder Club

www.galgviddraumen.com
www.facebook.com/galgviddraumen
14/06/2009 19:10 #3730

• Enya
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Alle gode ting er tre!?!

Jøsses Det skal bli livat i heimen ut på høsten Skikkelig spennende kombinasjoner alle tre, og veldig fristende Men jeg kunne ønske meg en stamtavle over kullene på de to norsk/danske. det første er jo ganske kjent for meg Og gjerne bilder av de vordende mødrene. Storforlangende ??
Bitta Mørk, (N) Jav Roc's Abyssineroppdrett
www.javrocs.com
14/06/2009 19:48 #3731

• Spesialitet : Katter som flørter med Dommerne
  • Gucci
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

At det går an å skyte blink har jeg sett før, men at det går an å treffe innertier slik som galgviddraumen har gjort kommer inn under betegnelsen flaks. Tenk å reise til Danmark med to hunnkatter der hos den ene løpetiden var på hell, hos den andre var den ikke påbegynt, og så går de hen og blir parret på samme dag. Dersom dette ikke er flaks får en bare bøye seg i støvet, for makan til timing og tilretteleggelse skal en lete lenge etter. Disse parringene er utrolig spennende og kan tilføre våre lingjer noe av det våre katter trenger. Dette er også resultatet av det vi har jobba med siden vi var i Lisboa, jeg har allerede vært å bestilt meg et avkom etter den Amerikanske innporten da jeg allerede har lingjene til Adonis i min nye hunnkatt Bella Donna(halvsøster).Når det gjelder hunnkattenes stamme er jeg så heldig å ha sett katter fra disse i en 10- 12 generasjoner tilbake og er en blanding av Thamos og Concyliekatter med en liten andel Skytten's. Lingjer som iallefall jeg syns det skal bli spennende å ta vare på og ikke mins blande inn på vårt nåværende avlsmateriell.
Oppdretter av Abyssinere i fargene Rødt, Vilt, Blått og Fawn
www.natures.abyssiner.no
14/06/2009 21:21 #3732

• Galgviddraumen
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Enya: Synes ikke det var storforlangende i det hele tatt!
Ungdomsbilder først, eldre kommer om en liten stund!

Gucci: Luck is a substitute for brains - I know it! Men vi måtte jo forsøke selv om det så mørkt ut... Og det ser jo adskillig lysere ut nå!

Vivi:
a_DSC_0129.JPG
(N)Galgviddraumen

www.galgviddraumen.com
14/06/2009 21:32 #3733

• Galgviddraumen
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Omo som barnepasser:
_N_Galgviddraumens_Arima___A__da___Omo_W_090125_2-d2bbff320d9c18f2fbb31e7fd2c66588.jpg
(N)Galgviddraumen

www.galgviddraumen.com
  • Side:
  • 1
  • 2
Det tok 0.33 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen