Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

Helvetesdøgn !!
(1 besøkende) (1) gjest
Diverse (Off Topic)
  • Side:
  • 1

EMNE: Helvetesdøgn !!

12/06/2009 22:11 #3695

• Enya
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Helvetesdøgn !!

Har hørt om noe som blir kalt for helvetesuke for gutta i militæret, men nå har jeg gjennomgått det jeg vil kalle for helvetesdøgn.
Enya ble borte !!!! Min mann skulle male vinduskarmer i Tv stuen og skulle da snu vinduet ut-inn. Og vips så var Enya der å fløy ut i friluft, falt opp i en forsytiabusk, sprang over gjerdet til nabo 1 og videre til nabo 2 osv. Vi leitet og leitet i hele går kveld og natten med. Men ingen Enya å se noe steder. Hun har aldri vert ute i friheten tidligere, kun i luftegården så det var sikkert spennende all ting. Vel det var ikke så mye mer vi kunne gjøre enn sette seg til å forfatte en annonse til morgendagen avis, lage plakater til å sette opp i nabolaget. Jeg har hatt noen forferdelige timer med gråt og sinne og fortvilelse, oppdretteren hennes skjønte sikkert ikke så mye av det jeg fortalte i telefonen.
Men så .... i kveld ringte tlf og det var en av naboene som kan se en katt som må være Enya i sin hage under en busk. Og takk og pris de tvar henne ja, men hun er så redd at hun lar seg ikke fange inn. Men til slutt så får min mann lokke henne til seg med løvtynn pepperskinke.
Så nå kan jeg pustte ut og få sove godt til natten Men et helvetsdøgn har det vert det er sikkert og visst.
Bitta Mørk, (N) Jav Roc's Abyssineroppdrett
www.javrocs.com
13/06/2009 11:21 #3706

• Spesialitet : Katter som flørter med Dommerne
  • Gucci
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Helvetesdøgn !!

Jeg kan godt tenke meg hva du har vært gjennom da jeg har vært innom et par av de døgnene selv. Det er en helt forferdelig følelse når du ikke har full kontroll over dine kjæledyr og når jeg tenker på hvor grusomt vi har det når vi savner et av våre kjæledyr, hvor forferdelig må det da ikke være for de som savner et barn eller nær slektning.
Godt at dere fant din flotte Enya igjen.
Oppdretter av Abyssinere i fargene Rødt, Vilt, Blått og Fawn
www.natures.abyssiner.no
13/06/2009 14:11 #3707

• Profesjonelle fuglepratere...
  • Galgviddraumen
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Ojsann!

Der har vi vært ja!

Men så godt at det endte bra!!!
Tenker hun fikk masse respons når hun omsider var hjemme igjen!!!
(N)Galgviddraumen
Abyssinere i Vilt, Sorrel, Blått og Fawn
Proud member of RC-Breeder Club

www.galgviddraumen.com
www.facebook.com/galgviddraumen
13/06/2009 14:56 #3708

• Jeg er en liten primadonna!
  • Tante Sur
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Å, så redd jeg ble da jeg overhørte ordene "Enya mistet katten sin" - og ikke fikk med meg resten av samtalen.

Og:
Å, så godt det var å lese at alt gikk bra til slutt!
De er noen rare, hjertestjelende dyr disse abyene våre.

Kos ekstra masse med henne da!

Stor klem fra alle oss her borte.
14/06/2009 00:03 #3721

• Enya
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Ja hun har fått masse kos i dag og hun er enda mer intens i sin kos enn tidligere om det er mulig. Virker som om hun er veldig glad for å være trygt hjemme igjen.
Men at det går an å bli så glad som det jeg ble da jeg såg henen under buskene hos naboen.
Det som er det værste med slike opplevelser er å ikke vite. Er hun skadet, har noen dyr tatt henne, eller hva ellers kan ha skjedd ? Jeg måtte si til meg selv nnone ganger at en katt er flink til klare seg på egen hånd, men så var det det at hun aldri har vert på egen hånd før og hva da ?
Bitta Mørk, (N) Jav Roc's Abyssineroppdrett
www.javrocs.com
  • Side:
  • 1
Det tok 0.38 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen