Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

Mjøskatten
(1 besøkende) (1) gjest
Diverse (Off Topic)

EMNE: Mjøskatten

09/06/2009 12:15 #3667

• AnnK
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Mjøskatten

Ja nå bærer det snart avgårde til Mjøskatten. Er det flere enn jeg og abyssiner som skal dit? Vil tro det blir endel abyer da de er fordelt på 4 dommere. Vet alikvel ikke om jeg er helt glad for et par av dommerne, men men..
Dommerfordeling er iallefall denne:

Lørdag:
Minna Krogh ABY o
Lone Lund ABY a
Eiwor Andersson ABY n og SOM p, pluss senior
Lotte Borch ABY p

Søndag:
Elisabeth R. Alvarsson ABY n, SOM P, senior
Minna Krogh ABY a
Lotte Borch ABY o
Anne Gro Edstrøm ABY p, SOMn

Så da slapp vi ikke Anne Gro denne gangen heller, selv om jeg ba så pent om det.
Flere av de andre kjenner jeg ikke til.
Uansett... Jeg skal ha med Fiona, ABY o kl 10 pluss senior, Hanno,ABY p kl 6
og Tassen, ABY n kl 11.

Det ser ut til at dommerfordelingen er lik begge dager, så det blir samme konkurrenter hver dag.
Spennende blir det iallefall....
09/06/2009 14:57 #3669

Sv: Mjøskatten

Er ikke Anne -Gro noe allright på aby eller somali?jeg har henne på mine to somali på søndag, og tror ikke jeg har hatt henne før på annet enn skogkatten.
09/06/2009 15:42 #3671

• Spesialitet : Katter som flørter med Dommerne
  • Gucci
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Jeg er i allefall glad jeg ikke skal delta på den utstillingen med den dommerfordelingen.
Oppdretter av Abyssinere i fargene Rødt, Vilt, Blått og Fawn
www.natures.abyssiner.no
09/06/2009 19:37 #3673

• AnnK
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

De kan vel ikke være like gale alle sammen? Vi trenger nok at alle krysser fingre og poter for oss da, og ja jeg mener at Anne Gro ikke er bra på aby, på somali vet jeg ikke, og jeg vet mange er enige med meg.
09/06/2009 19:53 #3676

Hun var veldig god på min skogkatt, men det er jo 5-6 år siden, husker hun forklarte vedlig tydelig hva hun så etter. SÅ jeg likte hennes væremåte, men det er jo litt viktig at dem kjenner standarden også.

Blir uansett spennende, håper allefall jeg får certet på min Beatus Blanditia Hun har abyhale akkurat nå, aldri sett en somali md så pistrerte hale faktisk, så er litt spent..hehe

(ikke noe igjen av halen på mitt bilde her..)
Det tok 0.29 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen