Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

en utrolig historie
(1 besøkende) (1) gjest
Diverse (Off Topic)
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: en utrolig historie

25/05/2009 01:14 #3490

• Spesialitet : Katter som flørter med Dommerne
  • Gucci
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

en utrolig historie

Jeg har tre frittgående kastrater i min husholdning hunnkatten Lady Gaia som har gjort det til sin livsoppgave og holde egnen fri for smågnagere , hunnkatten Sasha som i grunnen ikke har noen livsoppgave i det hele tatt bortsett for å få tak i så mye oppmerksomhet og kos som mulig,den tredje er jo kjendisen Lukas som er egnens sjarmør og stort sett tar livet med ro. Vi har i den senere tid til lukas sin irritasjon hatt naboens 5 år gamle virile hannkatt på besøk med ugjevne mellomrommen på Lørdag gikk han over streken da han forsøkte å komme inn gjennom katteluken til kastratenes oppholdssted da fòr de ut gjennom luka alle tre for å fortelle denne inntrengeren hva de syns først var det jegeren Gaia som prøvde seg bare for å bli føyset bort Sasha gjorde også et forsøk med omtrent samme resultat, da var det Lukas som tok kommandoen han fløy rett på hannkatten, og klarte på merkelig vis å komme seg under der han liggende på ryggen klorte å bet så hårtustene føk rundt han med det resultat at hannkatten tok av gårde på hjemvei med lukas i hælene. Resten av helgen har han etter å fått masse skryt av sin matfar stort sett hvilt seg ,det tar på å delta i kampsport. Det som gjør denne historien utrolig er at Lukas for det første er kastrert og for det andre blir 10 år i neste måned og burde vært enkel motstand for en hannkatt i sin beste alder. men nei du, ingen bøller med lukas.
Oppdretter av Abyssinere i fargene Rødt, Vilt, Blått og Fawn
www.natures.abyssiner.no
26/05/2009 10:27 #3493

• Profesjonelle fuglepratere...
  • Galgviddraumen
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:en utrolig historie

Hvordan er nå ordtaket igjen?

En gang sabeltann - alltid sabeltann?

Han må passe på kan vite!!!
(N)Galgviddraumen
Abyssinere i Vilt, Sorrel, Blått og Fawn
Proud member of RC-Breeder Club

www.galgviddraumen.com
www.facebook.com/galgviddraumen
26/05/2009 10:32 #3494

• Abyssiner
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Ingen bøller med Lukas, sånn er det bare
Flinke gutten
(N) Sweet Puma - Abyssineroppdrett - har pause på ubestemt tid
26/05/2009 12:06 #3495

• Jeg er fortsatt eier av KUN en abyssiner
  • tchri102
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Flinke, "lille" godgutten!!!
Ganske imponerende må jeg si. Snille, rolige pusen plutselig en stor og tøff hannkatt. Gi han en god kos og si han har vært kjempeflink.
27/05/2009 09:19 #3497

• AnnK
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Han er gørrgo. Håpre ikke den andre tør komme tilbake på en stund. Kan skjønne Lukas må passe på damene sine, ja og passe på at ingen stjeler de fra Gucci. Flink gutt..
  • Side:
  • 1
  • 2
Det tok 0.29 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen