Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

Eksplosjon
(1 besøkende) (1) gjest
Diverse (Off Topic)
  • Side:
  • 1

EMNE: Eksplosjon

13/05/2009 00:19 #3397

• Spesialitet : Katter som flørter med Dommerne
  • Gucci
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Eksplosjon

Da jeg startet vårt forum skrev jeg en liten epistel om når Abyssineren kom til Norge og da skrev jeg blant annet dette
Etter 1980 "eksploderte" abyinteressen, og det kom til veldig mange nye abyoppdrett og en ny eksplosjonen er det jeg forsøker å få til igjen gjennom dette nettsted.

Nå føler jeg at en slik eksplosjon er i emning igjen med mange henvendelser fra folk som vil ha kattunger og oppdrettere som henter inn nytt blod til vår vakre rase. At denne utvidete interessen for vår rase kom samtidig med opprettelsen av dette forum tror jeg er en tilfeldighet, men jeg føler at vi er mere samstemte nå enn for et år siden og jeg for min del har kommet i kontakt med mange abyeiere som jeg ellers ikke ville hørt noe om. I tillegg har vi fått diskutert en del emner om det å være oppdretter og jeg må si at det å få problemene belyst fra en annen synsvinkel har iallefall for min del vært lærerikt og nyttig. Så får vi bare håpe at fortsettelsen blir like bra med friske innlegg fra dere som vi kan debatere på disse sider. Ha en god sommer alle sammen.
Oppdretter av Abyssinere i fargene Rødt, Vilt, Blått og Fawn
www.natures.abyssiner.no
13/05/2009 18:13 #3402

• Profesjonelle fuglepratere...
  • Galgviddraumen
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Eksplosjon

Tja...

Spørs om du ikke skal ta endel av æren i alle fall.
Om ikke "bare" pga forumet så også fordi du er så fantastisk hjelpsom med råd og tips!!!

Men forumet tror jeg i tillegg viser at ting skjer.
Og det inspirerer oss alle til å fortsette. Tror mange interesser som gjerne kan oppfattes litt "smale" tjener på å vise hverandre at man ikke er alene med sin fascinasjon!!!

Også virker det for meg som at vi sammen bygger noe for rasen vår.
Det er virkelig hyggelig!
(N)Galgviddraumen
Abyssinere i Vilt, Sorrel, Blått og Fawn
Proud member of RC-Breeder Club

www.galgviddraumen.com
www.facebook.com/galgviddraumen
16/05/2009 15:13 #3428

• AnnK
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Eksplosjon

Jeg må bare si at for meg har dette forumet vært helt topp. Siden jeg ikke har vært veldig aktiv med hverken kull eller utstillingen de senere årene så har jeg alikevelvfølt at nå klarer jeg å følge med igjen. Jeg var mest aktiv på 90 tallet, men de siste årene har unger og deres helge aktiveter med håndball, fotball og korps osv ført til at utstillinger ikke har vært lett å få til, og samtidig har ikke kattene blitt yngre, og kanskje ikke like elegante å stille ut lengre heller, derfor er det helt topp å bli "kjent" med dere alle her. Spennende å se og høre om nye katter, kull og resultater.
Og dette forumet har nok også ført til at lysten til å begynne å stille litt igjen. Og nå har jeg iallefall et par katter å stille som ikke er over veteranklassen, . Ellers er de alle over ti år. Men håper iallefall at de skal være hos oss enda i mange år. De blir bare mer og mer personlige og skjønne for hvert år som går.
  • Side:
  • 1
Det tok 0.20 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen