Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

Pus i hus
(1 besøkende) (1) gjest
Diverse (Off Topic)

EMNE: Pus i hus

16/06/2008 10:35 #329

• Jeg er fortsatt eier av KUN en abyssiner
  • tchri102
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Pus i hus

Heisann alle sammen.

Lørdag morgen kjørte jeg fra Kristiansand til Bergen for å hente Soul. Hun var bare enda skjønnere i virkeligheten enn på bildet. Både leken og kosete, og velidg pen.

Jeg er ikke helt sikker på hvordan det ble slik, men Rosita av Sina Bass ble også med oss hjem. en liten søt, blå/blå-sølv somalifrøken.

Så nå er det liv i heimen, og masse kos. Og siden de er to slipper de å føle seg ensomme og kjede seg mens jeg er på jobb.

Det er nå bare 6 timer til jeg er ferdig på jobb for i dag. Gleder meg til å komme hjem til nurkene.

Tonje
16/06/2008 14:07 #332

• Lysander
  • Fresh Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Pus i hus

Grattis små mye med vakker katt
16/06/2008 18:05 #337

• Jeg er en liten primadonna!
  • Tante Sur
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Aha !
Ikke si vi ikke advarte deg!!!

Gratulerer med familieforøkelsen. De kommer til å gi dere masse glede i tiden fremover...

Og plutselig er det enda flere?
I akvarieverdenen heter det å bli smittet av litersyken - i aby-verdenen må det vel bli, tja, i aby-verdenen er det vel kanskje heller helt normalt???

Hilsen
Tante Sur og Pao-pao-gjengen
16/06/2008 20:02 #338

• Jeg er fortsatt eier av KUN en abyssiner
  • tchri102
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Til tante sur og pao pao gjengen.

Hehe, joda, jeg husker advarselsen Men det var jo tungt overveide gode grunner

Soul får selskap...

Det går to abbyer i en maine coon, så da er det omtrent som å ha en av den typen. To små, èn stor, omtrent det samme... (snakk om å lure seg selv )

Jeg har nok tid og kjærlighet til to.

Dessuten var hun utrolig søt og kosete og vakker og alt egentlig. Klarte ikke la være.
16/06/2008 21:06 #339

• Jeg er en liten primadonna!
  • Tante Sur
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Vi skjønner så absolutt "problemet"...

De er uimotståelige uansett farge, kjønn, størrelse, alder - og det finnes ALLTID en god grunn til å få en aby/som til!

Vi har foreløpig stoppet på fire - men hjertet har uten tvil plass til flere - og det er bare en kommende tobeint familieforøkelse som har satt stopp en stund. (Kanskje... )

Men så har vi en del andre levende vesener også, sånne med fjær eller finner, så vi bør kanskje innse at vi er litt dyrekjære?

Lykke til med nyanskaffelsene! Vi håper på å kunne være med på Sørak, men den kolliderer litt med egen termin, så vi får vente og se. Hvis ikke, så kommer vi og spionerer på jentene dine!
Det tok 0.51 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen