Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

Jærkatten
(1 besøkende) (1) gjest
Diverse (Off Topic)

EMNE: Jærkatten

20/04/2009 22:30 #3248

• Spesialitet : Katter som flørter med Dommerne
  • Gucci
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Jærkatten

Nå nærmer jærkattens utstilling seg med stormskritt og jeg gleder meg til å få storfint besøk fra Kristiansand, Når det gjelder selve utstillingen er jeg mer skeptisk da det ser ut som om vi får problemer med å rekker en midlertidig stamtavle på Bella Donna. Da blir det kankje bare meg å Lukas da, siden Gucci er stengt og må til Sverige.
Oppdretter av Abyssinere i fargene Rødt, Vilt, Blått og Fawn
www.natures.abyssiner.no
21/04/2009 01:58 #3251

• Jeg er fortsatt eier av KUN en abyssiner
  • tchri102
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Jærkatten

Vi gleder oss veldig her sør også.

Jobber som bare det med å pakke minst mulig, hehe.
Fordelen er at jeg har KUN et par utgåtte aerobicsko som jeg går stappa foten i, så ikke 10 par sko med på lasset i alle fall.

Får håpe du rekker å få papierer til å stille Donna. Krysser fingrene.

Har du like god oversikt på antall abbyer i de ulike fargene og i de ulike klassene som du hadde på rorak? Da må du gjerne dele med oss, Gucci
Kjekt å vite på forhånd hvem man skal "sloss" mot.
21/04/2009 10:02 #3252

• Abyssiner
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Håper og tror at min lille Chiq, er alene denne gangen. Kan ikke si jeg ser så m ye fremgang på tickingen hennes, siden rorak.
Jeg grugleder med til denne utstillingen. Gleder meg masse til å plage kjell til de sene timene, og se hvordan det går med kattene. Men så er det litt skummelt og med utstilling, for husk det de gjorde mot noen stakars kattene på rorak!

Men krysser fingrene for at det går bra. Og slapp av tonje, du trengger ikke 10 par. 10 enslige funker vel for deg

Hmm... pakke lite? Aaaldri hørt om
(N) Sweet Puma - Abyssineroppdrett - har pause på ubestemt tid
21/04/2009 10:23 #3255

• Spesialitet : Katter som flørter med Dommerne
  • Gucci
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Dersom du har tenkt å prate ut i de sene timer er jeg redd at du blir sittende å snakke med deg selv, for jeg er et utpreget "A" menneske som liker å være utvilt når morgenen gryr. og så må jeg jo få min daglige dose med skjønnhetssøvn vet du,uten at den ser ut til å virke i nevneverdig grad.
Oppdretter av Abyssinere i fargene Rødt, Vilt, Blått og Fawn
www.natures.abyssiner.no
21/04/2009 11:53 #3257

• Abyssiner
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Hehe, kan alltids ha noen koselige samtaler med veggen - eller kattene. Tror jeg er c-menneske da. Legger meg sent, og elsker å sove lenge. Men jeg klarer meg nok gjennom utstillingen. Bare jeg får frokost, så går alt bra.
(N) Sweet Puma - Abyssineroppdrett - har pause på ubestemt tid
Det tok 0.41 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen