Ariina er tilbake i heimen på besøk. Det var spennende å se hvodan kattene nå ville gå overens. De har jo bodd sammen tidligere, da var Ariina sjefen og prinsessene småtroll som ble satt på plass når de oppførte seg rampete.
Det ble litt knurr og fres gjennom buret og da Ariina slapp ut. Dette var ventet, og ingen som sloss. Dette så da virkelig lovende ut...
Men.... Soul har visst funnet ut at hun også er voksen dame, og at dette er HENNES hjem. Hmmm. Hun freser og knurrer tilbake og prøver å være skikkelig stor og tøff. At Ariina er større og helt sikkert kunne banket henne uten problemer tror jeg ikke hun er klar over, eller så gir hun seg blanke. Hun jaget til og med Ariina frem og tilbake i aby-tempo gjennom leiligheten. Om det var lek eller alvor vites ikke. Og som om ikke det var nok, så har hun begynt så smått å løpe igjen, og oppfører seg dertil uegnet som bestevenn... En smule gretten og vanskelig å ha med å gjøre både for to- og firbente.
(noe jeg forresten gir Abyssiner/stine skylden for (at løpetiden er kommet), fordi forrige gang hun begynte med løpetid var også da Stine var på besøk her, hehehe

, no offence)
Rosita er som vanlig bare en engel, og gidder ikke sloss eller gjøre seg viktig. Snillere jente finnes ikke i en matmors øyne.
.............................................................
Nå er det sent på andre natten, (det som er over strekene ble skrevet for maaaange timer siden) og det ser ut som Ariina fortsatt innehar gode deler av respekten hun hadde da hun bodde her litt. Ingen av mine katter ypper ordenltig med henne, og de holder seg unna hvis hun gir beskjed om det. Soul freser litt tilbake, men ingen av dem virker ordentlig truende mot den andre. Ariina har til og med ligget ved siden av meg og sovet. Koselig å ha henne her igjen, det er en skikkelig flott damepus.
ganske interessant denne katteatferden som vi får oppleve.