Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

våren er kommet...
(1 besøkende) (1) gjest
Diverse (Off Topic)
  • Side:
  • 1

EMNE: våren er kommet...

17/03/2009 15:51 #2805

• Jeg er fortsatt eier av KUN en abyssiner
  • tchri102
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

våren er kommet...

Nå tror jeg faktisk våren er kommet til Kr.sand.
Jeg satt så fredelig her for å svare på et innlegg på forumet. En abyssiner og en somali springer i 110 og regelrett kræsjer i vindu/vegg. For et bråk!
Hvofor?? Jo, et flygende kryp hadde kommet seg inn her. Det skulle fanges. Og igjen var det Rosita som endte opp med seieren og fikk sitte å knaske i seg godbiten. Soul ble sur, og Rosita voktet over byttet hun allerede hadde spist.

Ingenting i veien med farten og jaktinnstinketet etter operasjonen. Hun er herved erklært frisk når hun klarte å skå Soul.

Og i gårkveld tok soul et bytte oppetter overkjøkkenskapene. Gadd ikke engang prøve å være streng og bestemt matmor ang. kjøkkenbenkforbud. Når innsekter er i sikte er det bare dem som teller, og jeg er nedstemt av to egenrådige katter.
17/03/2009 17:18 #2807

• Katter som eeeeelsker mennesker:-)
  • Kitty
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:våren er kommet...

Høres ut som om Rosita er helt frisk igjen ja:laugh:

Det er kjekt med katter på den måten at de kverker og fjerner alle spor etter småkryp som tørr å komme inn i huset...
Av Sina Bass (N)
Abyssiner oppdrett.
Tlf: 53 50 11 66. Mob. 922 81 585.
www.sinabass.com
17/03/2009 17:19 #2808

• Abyssiner
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:våren er kommet...

Ja våren er her! Var innom dyrebutikken i søgne, og der var vårrengjøringen i full gang! Gjorde et bra kup p+å transportsveske/skulderveske/bag! Hehe, kjekke saker.

Flinke rosita og soul! Krypene må dø
(N) Sweet Puma - Abyssineroppdrett - har pause på ubestemt tid
  • Side:
  • 1
Det tok 0.31 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen