Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

Viltfarget hunn aby funnet
(1 besøkende) (1) gjest
Diverse (Off Topic)

EMNE: Viltfarget hunn aby funnet

13/05/2008 19:01 #265

• Jeg må være på en feil klode, her er så underlig..
  • obstfelders
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Viltfarget hunn aby funnet

Jeg har fått en telefon ang at det er kommet inn en viltfarget Aby hunnkatt, øremerket til Dyredoktoren i Sandnes. Den ble funnet på lørdag 10. mai. Noen som kjenner til denne ?
Nå har jeg 1 sorrel, mange vilt og en fawn...blå har jeg bare på lån av og til. Bare vent....
14/05/2008 03:00 #269

• Ororina
  • Gold Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Viltfarget hunn aby funnet

Alder? Og kanskje også et bilde?
14/05/2008 08:21 #270

• Jeg må være på en feil klode, her er så underlig..
  • obstfelders
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Jeg har ikke flere opplysninger. Øremerkingen var visstnok også vanskelig å lese, derfor fikk jeg henvendelse fra sekretæren i Rorak. Jeg kjenner ingen som øremerker kattene sine. Det jobbes med saken, men det er alltid greit å bruke de kanalene som finnes for å finne en eier.
Nå har jeg 1 sorrel, mange vilt og en fawn...blå har jeg bare på lån av og til. Bare vent....
14/05/2008 15:06 #272

• Ororina
  • Gold Boarder
  • FRAKOBLET

Ja, min første tanke var at det kunne være en av "mine", men jeg vet ikke om eller hvordan hun er merka. Hun bruker ikke få lov til å gå fritt ute, men en abyssiner ser jo sitt snitt hvis et vindu står på klem - eller besøkende kommer inn i huset og glemmer å lukke dørene skikkelig etter seg.
14/05/2008 15:14 #273

• Ororina
  • Gold Boarder
  • FRAKOBLET

Har sendt dem melding for å høre hvordan det står til, så får jeg kanskje stilt nysgjerrigheten min og forsikra meg om det ikke er den jeg tenker på som er på rømmen.
Det tok 0.32 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen