Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

Kjedelig
(1 besøkende) (1) gjest
Diverse (Off Topic)
  • Side:
  • 1

EMNE: Kjedelig

11/03/2009 02:17 #2622

• Jeg er fortsatt eier av KUN en abyssiner
  • tchri102
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Kjedelig

Ja, ja. Sikkert flere enn meg som har fått med seg at jeg kjeder meg om dagen. Prøver å fylle dagene/nettene med givende arbeidsoppgaver som kan utføres fra sofaen. Jeg trodde virkelig ikke det skulle være SÅ kjedelig å være lenket til sofaen. Var i Oslo forrige onsdag og fikk operert foten. Har hallux valgus, ganske fancy navn. Det vil si at storetåen blir mer og mer skjev mens "knoken" vokser utover. Så nå er jeg fastlåst, har beinet høyt, og det lille jeg ikke kommer utenom av bevegelse blir utført ved hjelp av krykker eller aking på rumpa:P

Har laget oversikt over årets katter, abyssineroppdrettere (nesten ferdig) og har begynt på oppdrettere av somali og aby-var på forumet her. Ganske greit arbid. Blir mer kjent med ulike stamnavn og fått se og lese mange flotte hjemmesider. Noen jeg ikke visste om fra før også.

Sitter/ligger å vurderer om pusene her i huset skal få seg hjemmeside de også. Har sjekket ut 123hjemmeside . Sett at en del oppdrettere bruker dette litt enklere alternativet. Forsåvidt greie sider, men reagerte på vilkårene. Var ikke lov å lagre bilder som var publisert på andre nettsteder, og de kunne legge ned hjemmesiden uten grunn. Noen som har noen formeninger om 123hjemmeside? MÅ jo nesten kunne legge ut noen av de samme bildene som ligger her på forumet, er jo her de beste bildene av kattene har havnet..

Tenkte jeg kunne få utløp for noe av skrivelysten og skrivegleden ved å ha en egen hjemmeside. Så slipper jeg å være så "overaktiv" her på forumet;) . Og litt lettere å navigere i for besøkende enn en blogg.

Noen som har en kommentar eller tre?
11/03/2009 10:28 #2625

• Enya
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Kjedelig

Jeg har akkurat laget en hjemmeside for klubben www.terak.org hos 123 hjemmesider. Det er veldig enkelt å lage og å oppdatere. Og den er jo billig i bruk dersom du kjøper deg et domene der. Men du har den gratis den første mnd. Dette med å bruke bilder fra andre sider er vel ikke så stort problem da det er vel mest dine katter du skal ha ut på din side?
God bedring med tåa di:)
Bitta Mørk, (N) Jav Roc's Abyssineroppdrett
www.javrocs.com
12/03/2009 04:05 #2643

• tchri102
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Jo, takk. Sliter med helsa:laugh:

Da ble det hjemmesidelaging på denne jenta her. Har så vidt begynt i dag, og det er vel ennå ikke store greiene å se på. Gi meg til over helgen, så blir det nok brukbart.

http://www.123hjemmeside.no/soul_rosita

Ta gjerne en titt dere som gidder, men gi meg litt tid til å få i orden før kritikken kommer strømmende:P

Husk å legge igjen fotspor i gjesteboken
15/03/2009 00:43 #2740

• tchri102
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Har sjekket ut hjemmesiden til TERAK. Du har gjort en god jobb, enya.

Jeg likte spesielt godt reisebrevet til den danske dommeren.
Har kjørt fra kr.sand og østover mang en gang, og tenker med gru på å ta den strekningen på sykkel. Virket som en tøff dame, og var morsom lesing.

Og ikke for å glemme at du har lagt inn en link til forumet her . Kjempe!
15/03/2009 10:33 #2744

• Enya
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Takker og bukker Ros blir sugd inn som vann på en svamp. he he
Bitta Mørk, (N) Jav Roc's Abyssineroppdrett
www.javrocs.com
  • Side:
  • 1
Det tok 0.40 sekunder å laste siden
Banner